استاندار:
استاندار خوزستان با بيان اينكه پارك علم و فناوري خوزستان توانسته تاثير خوبي در رشد نوآوري ها در استان داشته باشد، گفت: پارك علم و فناوري خوزستان در حوزه فناوري اطلاعات و نوآوري با خودباوري و نگاهي نو به مسايل، كار را با جديت دنبال كرده و ما شاهد نوآوري هاي خوبي در استان هستيم، هرچند سرعتمان را بايد بيشتر كنيم.
کد خبر: ۶۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 05 November 2018

غلامرضا شريعتي در آيين افتتاح كانون شكوفايي خلاقيت و نوآوري توليد محتواي سروين در اهواز اظهار کرد: دو سال پيش ما شاهد انعقاد تفاهم نامه های اشتغالزا در حوزه فناوری ارتباطات استان بوديم و خوشحاليم كه تفاهم نامه هاي ما يكي پس از ديگري جنبه عملي پيدا و اشتغال قابل ملاحظه اي را ايجاد كرده است.

وي ادامه داد: اين مركز يكي از خروجي هاي آن تفاهم نامه ها مي باشد. خوشبختانه استان خوزستان در حوزه فناوري اطلاعات در چند سال اخير رشد خوبي داشته است. فناوري اطلاعات مبنا و محور دانايي، برگرفته از توليد علم بوده و مي تواند اشتغال ايجاد كرده و خلق ثروت كند و نيز باعث توسعه و پيشرفت كشور شود.

استاندار خوزستان در پايان گفت: بايد تلاش شود مراكز توليد محتوا در استان زياد شوند. در مناطق مختلف استان و به ويژه اهواز چنين مراكزي را راه اندازي و ساماندهي كنند چرا كه مي تواند تاثير بسزايي در اشتغال زايي جوانان داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار