رئیس جدید دادگستری شادگان:
رئیس جدید دادگستری شادگان گفت: دستگاه قضایی در راستای احساس امنیت مردم شهرستان شادگان هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 07 November 2018

فیروز کیانپور اظهارکرد: احقاق حق، تحقق عدالت و ایجاد احساس امنیت از وظایف مهم دستگاه قضایی است و باید همه تلاش خود را برای دستیابی به اهداف کار در دستگاه قضایی به کار گیریم.

وی افزود: همه به برکت عزتی که برگرفته از خون شهدا است در مسئولیت ها و پست های مدیریتی قرار گرفته ایم و باید قدردان این موقعیت باشیم و از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کنیم و امید که به گونه ای عمل کنیم تا موجبات جلب رضایت الهی و مردم، اعتماد عمومی و دلگرمی به نظام اسلامی را در میان مردم فراهم کنیم.

رئیس جدید دادگستری شادگان با تأکید بر برخورد قاطع با اخلال گران امنیت و نظم در شهرستان شادگان، گفت: این اقدام از سوی هر کسی باشد غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به تأمین امنیت در سطح شهرستان توسط نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و سپاه، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت و آسایش در هر جامعه ای حق همه مردم است.

کیانپور برخورد با مظاهر فساد را یکی دیگر از اولویت های کاری دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از معضلات و مشکلات موجود مظاهر فساد در جامعه است که با فرهنگ، اخلاق و دین ما مغایرت دارد و درصورت مشاهده متخلفین برخورد قانونی با خاطیان انجام می گیرد.

رئیس جدید دادگستری شادگان در پایان با اشاره به برنامه های آینده خود در دادگستری شهرستان شادگان، اجرای عدالت و نهادینه کردن قانومندی، تسریع در روند رسیدگی به پروندهای و اتخاذ تصمیم قاطع، افزایش صلح و سازش با تقویت شورای های حل اختلاف، توسعه اقتصاد سالم با توجه به بافت منطقه و افزایش امنیت اجتماعی و استفاده از ظرفیت های شهرستان از قبیل سران عشایر، سادات، امام جمعه و شورای تامین برای ایجاد امنیت پایداررا از اهم اولویت های کاری خود عنوان کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار