مدیر آموزش و پرورش اروندکنار با اشاره به حادثه سقوط پنکه روی سر دو دانش آموز دختر گفت: وضعیت جسمانی دو دانش آموز دختر کلاس پایه ششم اروندکنار خوب است.
کد خبر: ۶۷۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 05 November 2018

حسن نصاری اظهار کرد: روز گذشته ساعت یازده صبح در مدرسه حضرت معصومه پایه ششم یک پنکه سقفی سقوط می‌کند و باعث مصدوم شدن دو دانش آموز دختر ۱۲ ساله می‌شود.

وی با اشاره به این که دو دانش آموز که از ناحیه سر و گردن مصدوم شده بودند، افزود: این دو دانش آموز بلافاصله به بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار منتقل می‌شوند و اقدامات لازم برای درمان این دو صورت می‌گیرد. بعد از بستری شدن دانش آموزان وضعیت آنها بهتر شد و احتمالاً ساعت 14 امروز از بیمارستان مرخص می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش اروندکنار افزود: در این خصوص ۲ تصمیم گرفته شده بود طبق بخشنامه ۷ ماه پیش که به کلیه مدارس ابلاغ شده بود و کلیه مدارس موظف بودند اگر که پنکه‌های سقفی در کلاس‌ها وجود دارد ظرف مدت ۴۸ ساعت جمع آوری کنند.

مدیر آموزش و پرورش اروندکنار بیان کرد: پرونده مدیر مدرسه به دلیل عدم اجرا نکردن به بخشنامه در پی این حادثه به هیئت تخلفات استان ارسال شد است. زیرا مدیر موظف به جمع آوری پنکه‌های سقفی بود.

وی گفت: مسئول حراست و خدمات مسئول نظارت مستقیم بر جمع آوری پنکه‌های سقفی بوده ولی به دلیل عدم توجه و نظارت کافی این پنکه‌ها جمع آوری نشده و باعث ایجاد حادثه شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار