رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر بیان کرد:
رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: قرار است با تشکیل کارگروه مشترک میان شهرداری خرمشهر و شیراز از ظرفیت شهرداری شیراز به ویژه در زمینه گردشگری استفاده شود.
کد خبر: ۶۷۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 06 November 2018

فاخر ربیعی فر در سی و ششمین جلسه شورای پنجم خرمشهر، اظهار کرد: در طول ایام اربعین جلسه ای با شهرداری شیراز تشکیل و در طی جلسه مقرر شد کارگروهی مشترک میان دو شهرداری تشکیل شود تا به این وسیله از ظرفیت شهرداری شیراز در تمام زمینه ها به ویژه بحث گردشگری استفاده شود.

وی افزود: در این کارگروه شهرداری شیراز اطلاعات و تجربه های خود را در حوزه های مختلف در اختیار شهرداری خرمشهر قرار خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از سفر اعضای شورای شهر و شهردار خرمشهر به شیراز در آینده ای نزدیک برای پیگیری موضوع خبر داد.

ربیعی فر در به حفاری های سطح شهر از جمله وضعیت نامناسب بازار صفای خرمشهر نیز اشاره و مجری طرح های زیرساخت آب و فاضلاب را مقصر وضعیت فعلی دانست.

وی در این رابطه اظهار کرد: مشکلات شهر به خصوص در بازار صفا مربوط به نبود زیرساخت ها در منطقه مربوط است و در بازار صفا خرمشهر هم مجری طرح آب و فاضلاب پس از حفاری اقدام به تسطیح و آسفالت محل نکرده و وضعیت فعلی در پی حفاری های رها شده است.

وی افزود: طبق تفاهمنامه ای موجود ارگان های خدماتی که نسبت به ایجاد زیرساخت اقدام می کنند موظف به ترمیم حفاری ها هستند و شهرداری وظیفه و اعتباری برای رفع مشکلات فیزیکی ندارد با این حال مردم مجموعه شهرداری و شورای شهر را مقصر می دانند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در ادامه تورم و کمبود امکانات همچون قیر را از جمله دلایل پیمانکاران شهرداری برای پیشرفت کند پروژه های دردست احداث یاد کرد.

ربیعی فر در ادامه تاکید کرد اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری در راس آنها شهردار مشکلات شهری را رصد کرده و پیگیری رفع مشکلات موجود هستند و از رسانه ها نیز خواست در کنار شورا و شهرداری باشند .

وی در بخش دیگری ازسخنان خود تحویل دیرهنگام بودجه ۹۷ شهرداری را یادآور شد و افزود: سال گذشته بودجه شهرداری با تاخیر تقدیم شورا شد و شورای شهر زمان کافی برای برسی اعتبارات نداشت که امسال نباید این اتفاقات تکرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از شهردار خواست نسبت به تشکیل کارگروه برای تعریف بودجه ۹۸ شهرداری هرچه زودتر اقدام کند تا در دی ماه و زمان مشخص تحویل شورای شهر خرمشهر شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار