فرماندار جدید شهرستان دزفول تأکید کرد:
فرماندار جدید شهرستان دزفول گفت: باید یک چشم انداز روشن مبتنی بر برنامه واقع گرایانه و عمل گرایانه داشته باشیم تا بتوانیم دزفول را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
کد خبر: ۶۷۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 06 November 2018

فرماندار جدید شهرستان دزفول روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست اسبق و فرماندار جدید این شهرستان در سالن همایش های فرمانداری ، اظهار کرد: با علم و آگاهی، ایمان، اراده و شناخت دقیق به دزفول پای گذاشته ام و تلاش دارم با همکاری همه ارکان مدیریتی شهرستان برنامه مدونی برای رسیدن به یک افق روشن در دزفول طراحی کنیم.

محمد حیدری، موقعیت دزفول را در تمام ابعاد استراتژیک برشمرد و افزود : ترانزیتی بودن این شهرستان در حوزه ریلی، هوایی و زمینی و برخورداری از فرودگاه یکی از جلوه ها و ظرفیت های مهم دزفول است که باید تقویت شوند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول عنوان کرد: با آگاهی از پتانسیل ارزشمند دزفول باید یک چشم انداز روشن مبتنی بر برنامه واقع گرایانه و عمل گرایانه داشته باشیم تا بتوانیم دزفول را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حیدری با بیان اینکه باید در اداره شهرستان دزفول یک راهبرد روشن داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به مشورت ها و توصیه هایی که دریافت کرده ام، راهبرد تعامل و تعادل می تواند کمک بزرگی در پیشبرد اهداف و برنامه ها داشته باشد چرا که تعامل با ارکان و افراد مختلف شرط توفیق است.

وی با بیان اینکه مدیریت در جمهوری اسلامی خارج از حوزه تعامل و همدلی و همراهی نمی تواند توفیقی داشته باشد، گفت: بنده به عنوان فرماندار و مقام عالی دولت در این شهرستان با تمام ارکان قدرت درسطح دزفول برمبنای تعامل و قانون حرکت خواهم کرد و از سویی ارتباطات ما با استان و کشور در راستای جذب اعتبارات و بودجه نیز باید به همین منوال باشد.

حیدری با اشاره به گستردگی های دزفول در حوزه اجتماعی، راه برقراری نظم و توسعه این حوزه را تعادل برشمرد.

فرماندار جدید دزفول در ادامه با بیان اینکه اقدامات زیادی در دزفول به سرانجام رسیده و تعدادی نیز در حال اجرا است، گفت: به هیچ عنوان اقدامات گذشته نباید نفی شود چرا که بر مبنای کارشناسی صورت پذیرفته و ما مکلف به ادامه آنها هستیم تا به سرانجام برسند.

حیدری باب یان اینکه در حال حاضر کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: تقویت بنیان های اجرایی و توسعه ای شهرستان دزفول جزء وظایف ما است و باید با همکاری و همدلی و حمایت تمامی مردم و مسئولان این شهرستان به جنگ با مسائل و مشکلات برویم.

آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه دزفول

امیر عیسی زاده سرپرست سابق فرمانداری دزفول نیز در این مراسم، اظهار کرد: ۴ سال در قالب بخشدار، معاون سیاسی و سرپرست فرمانداری دزفول مشغول خدمت رسانی به شهروندان این شهرستان بودم.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم دزفول در حوزه های مختلف، افزود: در چند سال گذشته دزفول در حوزه های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی و سرمایه گذاری پیشرفت های چشمگیری را داشته که این امر مرهون پشتیبانی مردم و همت مدیران تمامی ادارات و دستگاه های این شهرستان بوده است.

سرپرست پیشین فرمانداری دزفول ادامه داد: در طول ۱۰ ماه سرپرستی بنده سعی کردیم با تعامل مدیران ادارات و شورای تامین تمام همت خود را در راستای بهبود وضعیت معیشتی و اشتغال مردم اختصاص دهیم که شواهد نشان می دهد کارنامه موفقی به جای مانده است.

عیسی زاده از آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه بزرگ دزفول طی هفته آینده خبر داد و گفت: آغاز عملیات احداث پایانه صاداراتی گل و گیاه، توسعه حوزه راه و گاز رسانی به مناطق مختلف و اجرای ده هاپروژه روستایی باا عتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیاردریال طی ۶ ماه اخیر از جمله فعالیت های انجام شده طی چندماه اخیر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در راستای تعالی دزفول همچنان باید ادامه داشته باشد، افزود: بعد از ۴ سال حضور دز دزفول، خودم را شهروند این شهر می دانم.

عیسی زاده در پایان با عرض خیرمقدم به فرماندار جدید دزفول ابراز امیدواری کرد وی بتواند با بکارگیری و شناخت ظرفیت های دزفول بتواند آینده روشن تری را برای مردم این شهرستان به ارمغان بیاورد.

درپایان این مراسم حکم حیدری به عنوان معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان دزفول قرائت و توسط حسین زاده ، معاون سیاسی استانداری خوزستان به وی داده شد.

محمد حیدری، فرماندار جدید دزفول، زاده روستای چقاکبود از منطقه سنجابی استان کرمانشاه و متولد ۱۳۴۷ است.

از جمله سوابق مدیریتی وی می توان به مدیرکل پارلمانی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر پژوهشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب،مدیر علمی – اجرایی طرح مدیریت و کنترل مرزهای شرقی کشور، مشاور علمی سازمان بنادر و دریانوردی،مدیرکل پارلمانی وامور مجلس وزارت کشور، معاون معاون سیاسی وزارت کشور، معاون اداره کل امور مرزی وزارت کشور، رئیس اداره امنیت و عمران وزارت کشور، رئیس اداره طرح وبرنامه وزارت کشور، رئیس اداره مبارزه با قاچاق وزارت کشور، کارشناس امور مرزی وزارت کشور و کارشناس سیاسی استانداری کرمانشاه اشاره کرد.

وی از سال ۹۵ تاکنون نیز به عنوان مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کارب وده است. از ۱۴ بهمن ماه سال ۹۶ تا کنون فرمانداری دزفول با سرپرستی امیرعیسی زاده که پیش از آن معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بود، مدیریت می شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار