مدیرعامل کارون اروند خرمشهر:
مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر با بیان این‌که در مدت زمان سرمربیگری اکبر میثاقیان تنها 10 امتیاز کسب کردیم که این نتایج از نظر من، هیات‌مدیره و هواداران واقعا خوب نبود و در نهایت همکاری‌مان به پایان رسید، گفت: با توجه به این‌که ویسی یک مربی بومی با تفکرات بومی‌ است، می‌تواند به سیستم ما کمک کند و صد درصد از گزینه‌های اصلی ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 06 November 2018

امیر سامری در خصوص قطع همکاری با اکبر میثاقیان سرمربی این تیم اظهارکرد: آقای میثاقیان مربی بزرگی است ولی قسمت نبود که با این مربی نتیجه بگیریم. در مدت زمان حضور او تنها 10 امتیاز کسب کردیم که این نتایج از نظر من، هیات‌مدیره و هواداران واقعا خوب نبود و نگران کننده بود.

وی ادامه داد: به هر حال دیدیم اگر بخواهیم به همین شکل ادامه دهیم، حتی ممکن است تیم مجددا به لیگ دو سقوط کند و روز گذشته طی جلسه‌ای که با آقای میثاقیان داشتیم، به صورت دوستانه و توافقی این همکاری به پایان رسید.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر گفت: روز اولی که با آقای میثاقیان صحبت کردیم، هدف‌مان صعود به لیگ برتر بود و امکانات و بازیکنانی که جذب شد نیز برای رسیدن به این مهم بود و اصلا به گزینه سقوط فکر نمی‌کردیم و برای همین در پی این نتایج شهر ملتهب بود و هیات‌مدیره رضایت نداشت. ما مشکل خاصی با آقای میثاقیان نداریم و در نهایت برای فسخ دو طرفه به توافق رسیدیم.

وی در خصوص گزینه‌های جدید برای سرمربی‌گری این تیم هم خاطرنشان‌کرد: چند گزینه بومی و غیربومی مطرح هستند و فکر می‌کنم طی یکی دو روز آینده جلسه معارفه سرمربی جدید برگزار شود. به گزینه خارجی فکر نمی‌کنم و صلاح را هم در این مورد نمی‌بینیم.

سامری در پاسخ به این سوال که گویا عبدالله ویسی در یک ماه اخیر از گزینه‌های اصلی هدایت تیم در لیگ دسته یک کشور بوده است و آیا همچنان جزو گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری محسوب می‌شود؟ گفت: بله، همچنان از گزینه‌های اصلی است. ما مدتی پیش مذاکرات خوبی با ویسی داشتیم ولی متاسفانه در مقطعی قطع شد. من به دنبال گزینه غیربومی نیستم و اگر مجبور شوم، گزینه غیربومی را انتخاب می‌کنم. انتظار دارم ما خوزستانی‌ها به یکدیگر کمک کنیم و با توجه به این‌که ویسی هم یک مربی بومی‌ است، می‌تواند به سیستم ما کمک کند و صد درصد از گزینه‌های اصلی ما محسوب می‌شود. علاقه‌مند هستم این مربی بومی با تفکرات بومی، سرمربی‌گری کارون اروند را بپذیرد.

وی در خصوص انتقادات بسیاری که نسبت به کارون اروند خرمشهر مبنی بر غیربومی بسته شدن تیم وجود دارد نیز عنوان کرد: با توجه به این‌که پس از 30 سال خرمشهر تیمی در لیگ یک کشور دارد، کمی هواداران ناراحت هستند که چرا از بازیکنان بومی در تیم استفاده نشده است که باید بگویم آن‌ها نباید اکنون ناراحتی‌شان را به ما ابراز کنند و باید ناراحتی‌شان را به کسانی منتقل کنند که در چند سال اخیر فوتبال خرمشهر دست‌شان بود ولی هیچ مسابقه باشگاهی و استعدادیابی در خرمشهر نداشتند.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر افزود: وقتی در طول سال،‌ یک مسابقه باشگاهی در خرمشهر برگزار نمی‌کنیم، مربی تیم ما چگونه باید بازیکنان بومی خرمشهر را ببیند و انتخاب کند؟ قرار است تمامی اتفاقات در یک تست سه چهار روزه اتفاق بیفتد که در آن زمان هم بازیکن ممکن است از نظر روانی آن‌قدر دچار استرس شده باشد که نتواند توانایی‌های خود را به سرمربی تیم نشان دهد. به هر حال چنین مواردی باعث می‌شود که یک تیم کاملا توسط بازیکنان بومی بسته نشود. اکنون هم برای نتیجه‌گیری همه باید کنار هم باشیم.

وی افزود: ما در لیگ دو نیز با آقای علوی که یک مربی بومی بود کار کردیم و واقعا او برای لیگ دو خیلی خوب بود و به نظرم برای لیگ یک، جوان است و نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد که بر همین اساس هم پیش از حضور در لیگ دسته یک کشور از او خواستیم که به عنوان دستیار اول سرمربی در تیم کار کند ولی متاسفانه نپذیرفت. ان‌شاءالله با کسب تجربه بیشتر در سال‌های آینده بتوانیم از این مربی استفاده کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار