با حضور مسولان محلی و هنرمندان بندر امام خمینی (ره) آیین گشایش دومین سوگواره عکس "قاب محرم" در محل تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 07 November 2018

سید ستار فاطمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) گفت: یکی از اهداف مهم و اساسی این انجمن از برگزاری این رویداد دینی مذهبی در طی 2 سال گذشته توسعه و ترویج نهضت عاشورا بوده است که در سال ٩٧ دبیرخانه سوگواره شاهد استقبال بیش از پیش علاقه‌مندان حوزه فیلم و عکس نسبت به سال گذشته بود.

وی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان تعداد ٣٢٤ اثر از ٥٠ هنرمند عکاس به دبیرخانه سوگواره ارسال شد که پس از ارزیابی آثار از سوی هیات داوران تعداد ٣٢ اثر به بخش پایانی و نمایشگاه راه پیدا کرد.

در ادامه ایرج عباسی مسئول انجمن فیلم و عکس بندر امام خمینی (ره) با اشاره به آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در آینده نزدیک گفت: کارگاه آموزشی ویژه علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان سوگواره از بخش‌های جنبی این سوگواره خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین تابش امام حمعه بندر امام خمینی (ره)، آرش قنبری بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان محلی از آثار راه یافته به بخش پایانی بازدید کردند.

این نمایشگاه از تاریخ ١٤ آبان 97 به مدت ١٠ روز در 2 نوبت صبح و بعد ازظهر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار