سرتیپ شکارچی:
سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: حوادث تروریستی در دنیای اسلام چیز تازه ای نیست به این دلیل که مثلث ترور با حضور آمریکا، اسرائیل و آل سعود در تلاش برای ایجاد نا امنی در جهان است.
کد خبر: ۶۷۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 07 November 2018

سردار ابوالفضل شکارچی پیش از ظهر در مراسم چهلمین روز عملیات تروریستی اهواز اظهار کرد: در مکتب اهل بیت و رسول الله آموختیم که بر پایه مکتب این بزرگوران مسیر خود را انتخاب کنیم؛ امام راحل و عظیم الشأن ضمن معرفی مکتب اهل بیت در این مسیر انقلاب و بعد از پیروزی هم نسبت به عمق بخشی انقلاب اقدام کرد.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به اینکه بعد از امام راحل نیز مقام معظم رهبری مکتب اهل بیت را توسعه و با این کار نظام را تحکیم بخشید، تصریح کرد: امروز با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همه مشکلاتی که استکبار به نظام و کشور تحمیل کرد، می توانیم ادعای طی کردن پله های ترقی، پویایی و شکوفایی را داشته باشیم.

سردار شکارچی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی، نظام سلطه و استکبار نیز به همین میزان پیشرفت ایران در حال پائین آمدن و طی سیر نزولی و افول هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سیر صعودی انقلاب اسلامی بیان کرد: تصویری که امروز دنیا از انقلاب نشان می دهد و متأسفانه برخی افراد در کشور گوشه ای از آن را می پذیرند، غلط است. ایران امروز با همه فشارها و مشکلات تحمیل شده هنوز هم در اوج اقتدار است و بالعکس تصویر غلطی که دشمن از عزت و قدرت خود نشان می دهد در نهایت ذلت و نکبت به سرمی برند.

سردار شکارچی تصریح کرد: به دلیل همین عزت و اقتدار ایران است که نظام طاغوتی و استکبار به دنبال مقابله با روند انقلاب اسلامی هستند و برخی افراد داخل ایران این تصویر غلط را قبول دارند و با تصور اینکه کشور دچار مشکل حادی شده و چراغ سبز به دشمنان نشان می دهند.

وی افزود: دشمنان نتوانستند ارکان نظام را خوب تحلیل کنند و همیشه پیش بینی های غلطی برای کشور داشته و برای نمونه در چهلمین سال پیروزی انقلاب، امسال را مصادف با فروپاشی نظام دانستند؛ مقام معظم رهبری ۱۲ مهر در جمع دانشجویان بسیجی خطاب به آنها فرمودند «شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لُپ لُپ خورد گَه دانه دانه» و بهترین حرف برای تحلیل های بی دلیل دشمنان همین است.

سردار شکارچی بیان کرد: سه رُکن اساسی نظام یعنی شریعت متکی به اسلام ناب محمدی، امت متکی به وحدت و انسجام حداکثری و ولایت فقیه باعث پدید آمدن انقلاب اسلامی شد؛ نقطه پیوند شریعت و امت برای نظام نیز ولایت فقیه است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در همه دوره ها ولایت فقیه نقطه پیوند بوده است، اضافه کرد: اگر امام علی (ع) ۲۵ سال خانه نشین می شود، علت این است که انسجام در دوران ایشان با توطئه های گوناگون دشمن برهم خورده و مردم ظواهر را به جای باطن پذیرا شدند. وقتی بصیرت عمقی نداشته باشد ابتدا ظواهر جای باطن را گرفته و بعد خلافت ها جایگزین امامت می شود؛ در نهایت نیز سلطنت بر مردم می تازد.

سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: حوادث تروریستی در دنیای اسلام چیز تازه ای نیست به این دلیل که مثلث ترور با حضور آمریکا، اسرائیل و آل سعود در تلاش برای ایجاد نا امنی در جهان است.

سردار شکارچی اظهار کرد: امام راحل با پیوند شریعت و امت، انقلاب کرد و بعد هم چه در زمان ایشان و یا مقام معظم رهبری توطئه ها به وسیله ولایت خنثی شدند.

وی با تاکید بر اینکه امروز اگر حشدالشعبی عراق، انصاراله یمن و حزب الله لبنان موفق شده اند به واسطه همین استحکام به وجود آمده از سوی ولایت فقیه است، تصریح کرد: یاران امام راحل و مقام معظم رهبری در مکتب اهل بیت تربیت شدند که برای رفتن به سوریه، گریه و پوشیدن لباس جهاد فی سبیل الله را افتخار خود می دانند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز گفت: خون این شهداست که محرومان عالم را بیدار و مستکبران را ناامید می کند. شاید برخی ها اعلام می کنند که حادثه کور اهواز به نظام ضربه زده ولی برعکس برکات این حادثه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

سردار شکارچی ادامه داد: نشان دادن ماهیت دشمن به امت اسلامی در سراسر دنیا، برازندگی، تبلور و پویایی انقلاب از برکات حادثه تروریستی اهواز است.

وی تاکید کرد: ۴۰ سال همه توطئه های دشمن بر علیه ایران به برکت خون شهدا، ایثارگران و صبر خانواده های آنها در کنار حضور جهادگران فی سبیل اله در عرصه های گوناگون انقلاب خنثی شد.

در حاشیه این مراسم، عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: خوشحالیم که مراسمات خوبی برای خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی و پس از آن برای گرامیداشت مقام و یاد آن‌ها در سطح استان برگزار شد، با پیگیری‌هایی که انجام شد، مزار این شهدا ساماندهی شد و حکم شهادت اکثر این عزیزان نیز صادر شد.

وی افزود: بالغ بر ۲۳ مجروح این حادثه نیز احراز جانبازی شدند و ۲۱ نفر از آن‌ها درصد جانبازی‌شان تعیین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان گفت: برنامه داریم یادمانی را در پارک شهید سبحانی در محل رخ دادن این حادثه احداث کنیم که البته ۲۳ نهال نخل را به یاد این شهدا به‌صورت نمادین کاشته‌ایم.

فرجیان با اشاره به تولید ۴۰ فیلم مستند از شهدای شاخص استان تا دهه فجر امسال، بیان کرد: از همه افرادی که بخواهند در حوزه شهدای حادثه تروریستی تولیدات هنری داشته باشند، حمایت و استقبال می‌کنیم و تا الان هم از تولید حدود ۲۰۰ مستند در این زمینه پشتیبانی کرده‌ایم.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکریم که بیداری، هوشیاری و اتحاد خود مردم باعث شده امنیت به‌خوبی در خوزستان برقرار باشد.

وی افزود: اتحاد و انسجام بین اقوام در استان خوزستان زمینه فتنه دشمن را از بین برده است و در این راستا باید از مسئولین نظامی، انتظامی و اطلاعاتی نیز تشکر کنیم که زمینه این امنیت را فراهم کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: می‌بینیم که نقشه‌های دشمنان برای بر هم زدن نظم و امنیت در این استان نقش بر آب شده است و مردم خوزستان باز هم عظمت خود را به رخ کشیدند.    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار