رييس بازرسی کار خوزستان هشدار داد:
رييس بازرسی کار خوزستان از تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی ناایمن خبر داد و گفت: شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولیان ساختمان سازی برای کنترل و کاهش حوادث ناشی از کار تلاش کنند.
کد خبر: ۶۷۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 09 November 2018

احمد سلامات اظهار کرد: با توجه به آن که عمده حوادث ناشی از کار در کارگاه‌های ساختمانی به وقوع می‌پیوندد، ضروری است تا همه دستگاه‌ها به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولیان اصلی ساختمان سازی برای کنترل و کاهش حوادث ناشی از کار تلاش کنند.

رييس بازرسی کار خوزستان افزود: امسال نیز مانند سال گذشته تعدادی از کارگاه‌های ساختمانی ناایمن تا رفع نواقص ایمنی تعطیل شدند اما این اقدامات کافی نیست و بايد شیوه ساختمان سازی و وسایل و تجهیزات مورد استفاده کارگران اصلاح شود تا به طور کلی کارگاه ناایمن در سطح استان وجود نداشته باشد.

سلامات عنوان کرد: متاسفانه بیشترین شیوه مورد استفاده در بحث مسایل ایمنی استان، درمان کننده است تا پیشگیرانه و در این زمینه باید شرایط به شکلی باشد تا کارگاه ناایمن در استان وجود نداشته باشد نه این‌که کارگاهی ناایمن باشد و به دنبال اصلاح آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی را با نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان برگزار کرده‌ایم تا همه دستگاه‌ها با تلاش همگانی از ایجاد کارگاه‌های ناایمن در استان پیشگیری کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار