امام جمعه دره شهر در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر ،همزمان دولت ،استانداری ،نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و صداوسیمای مرکز استان را اماج حمله قرار داد .وی در خطبه های دشمن شکن ! همه بخش هایی اجرایی را از حمله خود بی نصیب نگذشات ،البته نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که از مجموعه سه رکن اصلی نظام ،تنها قوه قضاییه از زیر تیغ انتقادات خطیب محترم جمعه این شهرستان جان سالم به در برد!
کد خبر: ۶۷۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 09 November 2018

امام جمعه دره شهر در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر ،همزمان دولت ،استانداری ،نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و  صداوسیمای مرکز استان را آماج حملات خود  قرار داد .وی در خطبه های دشمن شکن !این شهرستان ، همه بخش هایی اجرایی را از حمله خود بی نصیب نگذاشت ،البته نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که از مجموعه سه رکن اصلی نظام ،تنها قوه قضاییه از زیر تیغ انتقادات خطیب محترم جمعه این شهرستان جان سالم به در برد!

به گزارش تابناک ایلام ،امام جمعه دره شهر حملاتش را از بالا آغاز کرد ،ابتدا عملکرد دولت را در مقوله" برجام "و "اف ای تی اف "مورد نکوهش قرار داد وگفت :هدف برجام و مذاکرات از روز اول لغو تمام تحریمها بود، اما فقط تعدادی از تحریمهارا با کارشناسی تعلیق کردند که منفعتی به کشور نرسد.مسئولان نیز بدون کارشناسی و با خامی تمام امتیازات زیادی به انها داده و برخی را نیز کامل از بین بردند.

وی سپس اقدام نمایندگان مجلس در امضای "معاهده افی ای تی اف" را مورد نقد قرار داده والبته نمایندگان استان را هم از نیش سخنانش بی نصیب نگذاشت و افزود:مجلس بخصوص سه نماینده استانمان که با کمال تاسف و با افتخار از امضای CFT خبر داده اند بدانند شورای نگهبان فقط در یک بند ان بیست اشکال گرفت.

امام جمعه دره شهر با یاد آوری خاطرات قدم زدنهای ظریف با کری خاطر نشان کرد: قابل توجه برخی آدمهای ساده لوح و علاقمند به ارتباط با امریکا، سیاست همه روسای جمهور این کشور مستکبر چه با تهدید چه با لبخند و قدم زدن کنار ساحل یکی است.

حجه الاسلام قنبربیگی سپس به موضوع تحریمهای آمریکا پرداخت وبیان داشت :معافیت ۸ کشور از تحریمها، مقاومت اروپا در مقابل آمریکا و عزم کشور برای حذف دلار نشانه استیصال دولت امریکا و تاییدی بر جمله رهبر انقلاب که این کشور استعماری را رو به افول دانستند است.عده ای نفوذی و ترسو در کشور بخاطر منافع خود مردم را به سمت ارتباط با امریکا سوق می دهند.

خطیب جمعه دره شهردر ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد صدا وسیمای مرکز ایلام در زیر نویس یک جمله منتسب به پیامبر اکرم تصریح کرد:صدا و سیمای استان در اقدامی غیر کارشناسانه و تکیه بر فضای مجازی جمله "اگر کسی پایان صفر را به من بشارت دهد اهل بهشت است" را از زبان پیامبر(ص) زیر نویس می کند.

وی ادامه داد :مگر شما کارشناس ندارید که در این مورد برای شما توضیح دهد که حرفهای شبکه های مجازی را زیرنویس می کنید.این جمله را پیامبر(ص) برای یک شخص در ان زمان گفته اند و ربطی به دوران ما ندارد که شما ینگونه مردم را اهل بهشت میدانید.چرا باید در یک شبکه مراسم شهادت امام رضا(ع) پخش و همزمان در شبکه دیگر تبریک ربیع الاول را پخش کنید.

امام جمعه دره شهر در ادامه با انتقاد از موسیقی پخش شده در بخشی دیگر از برنامه های سیمای مرکز ایلام گفت :بدتر از همه اینکه اهنگ اخراجیها را بر روی عکس شهدا پخش میکنند!اگر قصد کپی برداری از هالیوود را دارید ،حداقل تکنیکهای خوب را اجرا کنید نه پا جای پای فیلمهای ضد اسلام بگذارید.مسلما هرکسی این تصویر ببیند شهدا را اخراجیها تصور خواهد کرد.در برنامه سحر ماه رمضان نیز در حالیکه مردم در حال سحری کردن هستند شبکه استانی با صحبت مورد حالت تهوع کلا حال مردم را خراب میکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانشان با انتقاد از عملکرد استانداری ایلام در خصوص اربعین بیان داشت : استانداری ایلام در حق شهرستان دره شهر و بدره برای ورود و خروج زوار کم لطفی کرده و باید جبران کنید.

پی نوشت:

تریبون سیاسی عبادی نماز جمعه همواره بعنوان محور اتحاد وهمدلی در بین بخش های مختلف کشور قلمداد می شود، در حالیکه انتظار می رود درست زمانیکه دشمنان نظام تمام تلاش خود را در راستای شکست نظام و به انزوا کشانیدن آن بکار بسته اند ،تریبون داران و خاصه ائمه محترم باید به گونه ای سخن بگویند که از آن بوی تضعیف عملکرد دستگاههای اجرایی در بین مردم آن هم بخاطر حفط اعتماد آنان به نظام به مشام نرسد.

در خصوص عملکرد صدا وسیمای مرکز ایلام و حرکت آنها به سوی هالیوودی شدن آن هم بخاطر پخش یک زیرنویس و یا موسیقی متن یک سریال دوران دفاع مقدس چندان منصفانه به نظر نمی آید . چرا که صدا وسیمای مرکز ایلام در یکی دوسال اخیر اقدامات موثری را در خصوص ارتقاء سطح کیفی وکمی برنامه هایشان معمول داشته ،خاصه اینکه در اجرایی نمودن برنامه های تبلیغی و فرهنگی اربعین کارنامه موفقی را از خود بر جای گذاشته اند.

امام جمعه محترم شهرستان دره شهر قطعا می دانند که صدا وسیمای جمهوری اسلامی ویا همان رسانه ملی این سالها در برنامه های مذهبی اشان باصرف هزینه های گزاف برنامه هایی را اجرا نموده و یا کارشناسانی را به برنامه دعوت می کنند که با بیان سخنان عجیب وغریب در حوزه مسایل دینی ومذهبی نظیر اقرار بادمجان به ولایت !یا دریاهای شیعه وسنی !بهترین خدمت را به دشمنان دین ومذهب ارایه می دهند ،اگر بنا باشد که سیمای مرکز ایلام هم از این دست کارشناسان در تبیین امور دینی ومذهبی بهره گیری نماید ،قطعا تداوم وضعیت فوق به خیر وصلاح آنان ودین وعقبای مخاطبینش خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار