کد خبر: ۶۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 09 November 2018
400 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم گچساران امروز جمعه با بدرقه جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان و در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش گچساران در آیین بدرقه این دانش آموزان در شهر دوگنبدان گفت: یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز گچسارانی در سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که از این تعداد ۷۰۰ نفر پسر و ۷۰۰ نفر نیز دختر است.
محمد شهبازی اظهار داشت: این ۴۰۰ دانش آموز به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروند و یادمان شهید دکتر مصطفی چمران دیدن می‌کنند.
وی افزود: این دانش آموزان با ۱۰ دستگاه اتوبوس و به منظور آشنایی هر چه بیشتر با مناطق عملیاتی جنوب کشور و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس عازم این سفر معنوی و فرهنگی شدند.
شهبازی مهمترین اهداف برگزاری کاروان راهیان نور را آشنایی روزافزون نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت جانفشانی‌های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اعلام کرد.
وی بیان کرد: ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۴۰۰ دانش آموز پسر دوره متوسطه دوم شهرستان گچساران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند. / باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار