کد خبر: ۶۷۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ 11 November 2018

تابناک / سپیدرود رشت با برتری در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر جونان گیلان به روند صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، تیم های سپیدود رشت و شهرداری رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم جوانان سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد. 
در این دیدار عصر شنبه ،تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر و با برتری در این دیدار، همچنان در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت تا یکی از شانس های مسلم و جدی قهرمانی این مسابقات باشد.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته یازدهم ، تیم بنادر و دریانوردی بندرانزلی در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر صفر شهرداری تولمشهر را شکست داد و دیدار تیم های فوتبال جوانان نصر رشت و شهرداری فومن با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. 
در دیگر بازی های برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم ملوان جوان رشت با سه گل مغلوب تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان شد و تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه یک بر صفر سرخپوشان رشت را مغلوب کرد.
اما در پرگل ترین بازی برگزار شده از هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های کیانمهر رشت و شهدای نویر بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهدای نویر انزلی در یک بازی یک طرفه با نتیجه شش بر صفر برابر حریفش به برتری دست یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته یازدهم ، تیم سپیدرود رشت با کسب 28 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم های سرخپوشان لاهیجان و شهدای نویر بندرانزلی نیز با کسب 25 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و تیم بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 23 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. 
در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار