معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبرداد:
معاون امور اقتصادی، بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بحث حمل و نقل یکی از مسایل مهمی است که بر روی قیمت تمام شده محصولات و تنظیم بازار اثرگذار است و در این زمینه مشوق‌هایی مانند اختصاص لاستیک به کامیون‌داران در نظر گرفته می‌شود تا شرایط حمل کالا به درون استان مهیا شود.
کد خبر: ۶۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 11 November 2018

ابراهیم نجفیان با اشاره به مشکلاتی که در بحث حمل و نقل کالا به درون استان وجود داشت، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از مشکلات در بحث حمل و نقل کالا به درون استان حل شده و اعتراضات رانندگان نیز پایان یافته است.

وی افزود: مساله‌ای که در حال حاضر وجود دارد، بحث نرخ حمل و نقل کالا به درون استان است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا این موضوع بر روی قیمت تمام شده محصولات اثرگذار است.

معاون امور اقتصادی، بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با توجه به این‌که مشوق‌هایی برای حمل کالا به درون استان برای کامیون‌داران در نظر گرفته شده باید نرخ حمل و نقل کالا به نرخ پیش از اعتراضات کامیون‌داران باز گردد تا قیمت تمام شده محصولات نیز کاهش پیدا کند.

نجفیان عنوان کرد: بحث حمل و نقل یکی از مسایل مهمی است که بر روی قیمت تمام شده محصولات و تنظیم بازار اثرگذار است و در این زمینه مشوق‌هایی مانند اختصاص لاستیک به کامیون‌داران در نظر گرفته می‌شود تا شرایط حمل کالا به درون استان مهیا شود.

وی به دنبال ایجاد میل و رغبت در میان کامیون‌داران برای حمل کالا به درون استان هستیم، خاطرنشان کرد: مشوق‌هایی که در ستاد تنظیم بازار برای کامیون‌داران در نظر گرفته شده، در این راستا است و امیدواریم شرایط بازار نیز به شکلی شود که کالا بدون هیچ مشکلی وارد استان شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار