مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق مطرح کرد؛
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: این شرکت بزرگترین واحد اقتصادی استان از لحاظ تعداد اشتغال است سازمان تامین اجتماعی،به تامین پزشک متخصص و خدمات درمانی کارگران توجه بیشتری کند.
کد خبر: ۶۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 11 November 2018

مدیرکل تامین اجتماعی یزد، رئیس تامین اجتماعی شهرستان بافق و هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق با وی دیدار و گفتگو کردند.

محمد صابری مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد در این دیدار گفت: تامین اجتماعی با جامعه کارگری در ارتباط است و شمار بسیاری از کارگران و کارکنان شرکت سنگ آهن بافق تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان است.

کارت های هوشمند جایگزین دفترچه های بیمه می شوند
صابری افزود: در راستای رفاه این قشر پر تلاش، سیستم تامین اجتماعی مکانیزه خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری کارت‌های هوشمند جایگزین دفترچه‌های بیمه شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پرونده‌های الکترونیک برای افراد تحت پوشش، انقلاب بزرگی را در سیستم تامین اجتماعی ایجاد خواهد کرد، گفت: این امر موجب می‌شود تا اطلاعات فردی فرد بیمه گر در کل کشور یکسان سازی شود و در تمام سازمان‌های زیر مجموعه نیز قابل رویت باشد.

علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تیز گفت: جامعه کارگری شرکت سنگ آهن بافق بیشترین افراد تحت پوشش تامین اجتماعی و این شرکت بزرگترین واحد اقتصادی استان از لحاظ تعداد اشتغال است.

رحیمی افزود: بیش از ۶ هزار نفر بصورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر نیز غیر مستقیم در واحد‌های خدماتی، حمل و نقل و… مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی و فشار‌های مالی و نیز داشتن بیشترین جامعه کارگری در استان حتی یک مورد تعدیل نیرو نداشتیم گفت: ۴۰۰ نفر نیروی شاغل در آگلومراسیون مشغول به کار هستند و با حضور نیرو‌های پیمانکار در واحد گندله سه چاهون نیز افزایش اشتغال داشته ایم.

بیش از ۸۵درصد کارکنان سنگ آهن بافق بیمه تامین اجتماعی هستند
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق این مجموعه را یکی از خوش حسابترین واحد‌های تامین اجتماعی دانست و گفت: بیش از ۸۵ درصد نیرو‌های این مجموعه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و لازم است سازمان تامین اجتماعی استان در جهت تامین نیاز‌های درمانی آنان و تامین پزشک متخصص و خدمات درمانی توجه بیشتری کند.

رحیمی بر توجه ویژه به موضوع سرمایه گذاری و ایجاد صنایع جوار معدنی در طول ۲۰ سال گذشته تاکید کرد و افزود: ایجاد کارخانه ۵ میلیون تنی کنسانتره، ایجاد واحد گندله سه چاهون که اکنون به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد رسیده است و اوایل سال آینده راه اندازی خواهد شد، نمونه بارز پیشرفت و توسعه در راستای اهداف این مجموعه بزرگ معدنی است.

وی با اشاره به طرح‌های شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و سرمایه گزاری‌های انجام گرفته در حوزه‌های متعدد، افزود: ایجاد واحد تولید کنسانتره ۲ میلیون تنی و آهن اسفنجی با مشارکت بخش خصوصی، طرح فاضلاب شهری با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت که برای تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری نیازمند مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان هستیم و پست برق ۱۵۰ مگاواتی که برای اتمام آن هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان تا اوایل سال آینده مورد نیاز است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بیان اینکه در حوزه ورزش نیز سالانه چند میلیارد تومان هزینه می‌شود،گفت: در حوزه فضای سبز نیز سالیانه ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود که از جمله آن می‌توان به فضای ۳۲۰ هکتاری اشاره کرد.

همچنین امکانات ورزشی، پارک، دریاچه تفریحی آهنشهر نیز در اختیار پرسنل خدوم مجموعه شرکت سنگ آهن بافق قرار دارد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در پایان با توجه به جاذبه‌های سرمایه گذاری در بافق و نیز پرداخت کسورات بیش از ۱۳ هزار کارگر بافقی به تامین اجتماعی خواستار مشارکت آن در طرح‌های تولیدی بافق شد.

شایان ذکر است؛ در پایان این دیدار از پروژه گندله سه چاهون بازدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار