سرمربی تیم بانوان پیشتازان اهواز:
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پیشتازان اهواز گفت: تنها نماینده استان در لیگ دسته یک بانوان کشور هستیم که هدف‌مان صعود به لیگ برتر است ولی با توجه به شرایط مالی موجود و این‌که نتوانستیم اسپانسرهای قوی برای حضور در این مسابقات پیدا کنیم، کار سختی داریم.
کد خبر: ۶۷۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 15 November 2018

ابتسام خرسان اظهارکرد: دور اول رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور از یکم آذرماه به مدت دو روز برگزار می‌شود که اهواز میزبان گروه الف این رقابت‌ها است. این مسابقات در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که ما در گروه اول قرار داریم.

وی ادامه داد: تیم اهواز آمادگی خوبی دارد و به جز دو سه بازیکن، سایر نفرات بومی و از شهرستان اهواز هستند. تنها نماینده استان در لیگ دسته یک بانوان کشور هستیم که هدف‌مان صعود به لیگ برتر است ولی با توجه به شرایط مالی موجود و این‌که نتوانستیم اسپانسرهای قوی برای حضور در این مسابقات پیدا کنیم، کار سختی داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پیشتازان اهواز خاطرنشان‌کرد: با توجه به منابع مالی خوبی که در استان خوزستان وجود دارد، انتظار داشتیم که اسپانسری قوی از تیم ما حمایت کند ولی متاسفانه به جز یکی دو اسپانسر که تنها در حد سه چهار میلیون تومان به ما کمک کردند، اسپانسری دیگر پیدا نشد و اکنون تیم به صورت شخصی حمایت می‌شود. ما نیاز به حمایت داریم و امیدوارم مسوولان به ما کمک کنند.

وی عنوان کرد: ما دوست داریم جوانان خوزستانی در کشور شناخته شوند و خبرهای بیشتری از بانوان بسکتبالیست استان در کشور شنیده به گوش برسد که در این راستا می‌طلبد اسپانسرهای قوی از ما حمایت کنند. همچنین اگرچه روسای هیات‌های بسکتبال خوزستان و اهواز نتوانستند حمایت مالی آن‌چنانی از ما داشته باشند ولی حمایت معنوی خوبی داشته‌اند که همین موضوع کمک بسیاری به ما در میزبانی داشته است.

خرسان عنوان کرد: رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در سطح بالایی برگزار می‌شود و هر تیم حداقل یکی دو بازیکن ملی‌پوش دارد و امسال نیز سطح رقابت‌ها نسبت به فصل قبل بالاتر رفته است. امیدوارم اهواز بتواند میزبان خوبی برای دور اول این رقابت‌ها باشد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار