نماینده مردم بندر ماهشهر:
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس گفت: مشکلات موجود و وضعیت امروز استان خوزستان نتیجه کم‌کاری و بی‌تعهدی مدیران در دو دهه اخیر است.
کد خبر: ۶۷۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 15 November 2018

علی گلمرادی در نشست هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری و شورای شهر بندر ماهشهر اظهار کرد: وضعیت امروز کشور وضعیت خوبی نبوده و این مسأله ناشی از کم‌کاری مدیران است و هیچ توجیهی در این باره پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: اگر دو دهه اخیر مدیران به صورت جهادی و علمی کار می‌کردند امروز با این حجم مشکلات در استان و کشور مواجه نبودیم. مشکل اقتصاد، معیشت، اشتغال و غیره با ظرفیت‌های موجود در استان و کشور هم‌خوانی ندارد و کم‌کاری و اهمال مدیران در این رابطه کاملاً محرز است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در خانه ملت بیان کرد: برون‌رفت از این وضعیت نیازمند هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها، ادارات و نهادها است. برای تغییر این شرایط مدیران باید به صورت علمی و جهادی به کار و تلاش بپردازند. باید دانایی محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم. این دانایی محوری دشمن را نیز مأیوس خواهد کرد.

وی افزود: البته در این راه بزرگنمایی مشکلات نیز راه حل مناسب و کارگشایی نیست. باید در کنار بیان مشکلات راهکارهای رفع آنها را نیز شناسایی و معرفی کنیم. بهره‌گیری مناسب از سرمایه‌های فکری در این راستا می‌تواند بسیار کارگشا باشد و در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و کشور تأثیر فراوان و بسزایی بر جا بگذارد.

گلمرادی متذکر شد: نقش، تأثیر و جایگاه مجلس نیز در این مسیر بسیار مهم و تأثیرگذار است. مجلس برای حل مشکلات تمام ظرفیت‌های خود را به کار می‌گیرد و صاحبان فکر و اندیشه باید در قالب طرح و ایده، راهکارها را به نمایندگان ارائه کنند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت صنعت برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه اظهار کرد: دانشگاه و صنعت باید دوشادوش یکدیگر و در کنار هم و با هم‌افزایی و کمک به یکدیگر مشکلات را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و در جهت توسعه حوزه انتخابیه گام بردارند.

وی ادامه داد: تشکیل پارلمان‌های محلی نیز می‌تواند در شناسایی مشکلات و رفع آنها مؤثر و با اهمیت باشد. این پارلمان‌ها قرار بود در قالب موضوعات و سرفصل‌های مختلف در حوزه انتخابیه تشکیل شود. اگر این اتفاق می‌افتاد بخش عمده‌ای از معضلات کنونی منطقه مرتفع می‌شد.

گلمرادی عنوان کرد: دانشگاه و شورای شهر و شهرداری و تمام نخبگان باید به کمک تشکیل این پارلمان محلی بیایند و بنده نیز این پارلمان را به مجلس وصل و از ایده‌های ناب و نظرات صاحبان فکر و اندیشه به خوبی بهره‌گیری خواهم کرد. رویکردها نیز باید تغییر کند و هرجا به جای همگرایی، شاهد واگرایی بوده‌ایم، آن را تبدیل به هم‌گرایی و هم‌افزایی کنیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی همچنین به معضل آب و فاضلاب در این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: این معضل به دلیل وجود مشکل ساختاری است و در کوتاه مدت حل نخواهد شد. اعتبارات بسیار خوبی برای این موضوع اختصاص داده شده است که باید تلاش شود این اعتبارات در کوتاه‌مدت جذب شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار