امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام تاکید کرد: فریضه وقف بالاترین سرمایه‌گذاری برای انسان هاست و بهترین فرصت برای افرادی است که در این مسیر سرمایه‌گذاری می کنند، رسانه ها باید در امر ترویج این فرهنگ بیش از گذشته تلاش کنند.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 13 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب فرهنگ وقف بار دیگر احیا شد ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم.

وی ادامه داد: بدون شک اگر بتوانیم این فریضه موکد و سفارش شده ائمه معصومین (ع) را نهادینه کنیم، عموم مردم از برکات آن منتفع خواهند شد.

امام جمعه ایلام افزود: امام علی (ع) بزرگ ‌ترین واقف هستند که اموال و دارایی های خود را برای کمک به نیازمندان همواره وقف می کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز داشت: باید تلاش کنیم متناسب با شرایط روز دایره شمول وقف را گسترش دهیم و در امور همچون فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و خدماتی انرا توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: خداوند متعال به برخی از بندگان خود تمکن مالی بیشتری می‌ دهد، این دنیا صحنه امتحان الهی است تا خود را در برابر این آزمون سخت محک بزنند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: فریضه وقف بالاترین سرمایه‌گذاری برای انسان هاست و بهترین فرصت برای افرادی است که در این مسیر سرمایه‌گذاری می کنند، رسانه ها باید در امر ترویج این فرهنگ بیش از گذشته تلاش کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار