فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و منزل با 30 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 13 November 2018

 بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای منزل شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه این متهم، ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تلاش پلیس برای کشف اموال مسروقه و سرقت هاي ديگر در این پرونده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از اموال خود مراقبت و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار