معاون پارلمانی رئیس جمهور:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دولت تدبیر و امید شخص دکتر روحانی به مسائل مربوط به آذربایجان شرقی اهمیت خاصی می دهد و در راستای توسعه استان کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 13 November 2018

حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه خطه آذربایجان در طول تاریخ این مرز و بوم نقش بسیار مهم و حساسی داشته است، افزود: مردم آذربایجان در تحکیم نظام جمهوری اسلامی نقش ویژه ای داشته و در حوزه علم و صنعت نیز نقش بسیار مهمی در توسعه کشور ایفا کرده است.

وی یادآوری کرد: توسعه این استان نشان از وحدت و همدلی بین مسوولان به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همه مولفه های لازم برای توسعه این استان فراهم است و عذری برای کم کاری وجود ندارد.

امیری افزود: در بحث بهداشت، گازرسانی، برق رسانی، توسعه روستاها و حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه دولت موفقیت های خوبی داشته است.

وی گفت: در آذربایجان شرقی نیز مصوبات سفر رئیس جمهوری اجرا و در برخی موارد محدودیت منابع دولت باعث عقب افتادگی طرح ها شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآوری کرد: طرح های راه از مهمترین طرح های این استان بوده و توسعه ریلی و راه در آذربایجان شرقی برای دولت بسیار مهم است زیرا در مسیر ترانزیت بین المللی قرار دارد.

امیری ادامه داد: در اولین جلسه دولت گزارشی از سفر خود به این استان را ارایه می دهم و موضوعاتی را که در این سفر مطرح شد، به طور جد پیگیری می کنم.

وی گفت: شهرداری ها با مشکلات اعتباری مواجه هستند که این موضوع از طریق وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی علیه ایران با خروج آمریکا از برجام عملا آغاز شده است، افزود: مدیران باید با اجرای برنامه ها و سیاست های دولت رضایت مردم را جلب کنند.

وی اضافه کرد: جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با جلب رضایت مردم از سوی مسوولان به شکست منجر می شود.

امیری با تاکید بر تلاش برای خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: هر چقدر دولت قوی باشد، ولی خدمت رسانی به مردم به خوبی انجام نشود تمامی اقدام ها بی فایده خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآوری کرد: دشمنان تلاش می کنند که از جنگ اقتصادی استفاده کنند و کشور ما را در تنگنا قرار دهند تا مردم را از جمهوری اسلامی دلسرد کنند، اما این خواب دشمن هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

امیری ادامه داد: با تدابیری که در بحث مذاکرات انجام شد و با مدیریت رئیس جمهوری و حمایت رهبری از فصل هفت منشور که مربوط به اخلال نسبت به امنیت جهانی بود، خارج شدیم.

وی گفت: برخلاف تحریم های گذشته که دنیا علیه کشور ما بود در زمان حاضر جامعه جهانی با ما همراه و ایران هراسی و ایران گریزی امروز شکست خورده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار داشت: در چنین شرایطی که جامعه جهانی علیه ما نیست، تلاش مدیران برای اجرای درست سیاست های دولت در استان ها و شهرستان ها مهم است تا بتوان از این جنگ اقتصادی عبور کرد.

امیری افزود: در 40 سال گذشته ثابت شده است که با همدلی و همکاری مردم و درک مشترک بین اعضای سه قوا پیروزی حاصل شده است.

وی گفت: در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی تلفات وجود دارد، ولی عقلانیت، تلاش، همدلی، همکاری و انسجام مهم ترین عوامل پیروزی در این جنگ است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه انسجام و وحدت مهم ترین مولفه قدرت ملی است، یادآوری کرد: کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند، در مسیر دشمن حرکت می کنند.

امیری ادامه داد: با همه مشکلات توسعه متوازن و متناسب کشور به عنوان سیاست های راهبردی دولت تعقیب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار