مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند:
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: درخواستم از دستگاه‌ها و مسوولان این است که برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم، کنار دستگاه ورزش باشند.
کد خبر: ۶۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 14 November 2018

پیمان ادیبی با اشاره به میزبانی منطقه آزاد اروند از دو رویداد کشوری کشتی، اظهارکرد: مسابقات کشتی فرنگی کشور از 23 تا 25 آبان‌ماه به میزبانی منطقه آزاد اروند در سالن کوثر واقع در مجموعه شهید قنوتی بوارده جنوبی آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین پس از برگزاری این مسابقات کشوری، از ۲۵ تا ۲۸ آبان‌ماه میزبان جشنواره کشتی خردسالان کشور در دو بخش آزاد و فرنگی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند به تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های کشتی کشور اشاره کرد و گفت: تیم‌های تهران، لرستان، خوزستان، فارس، البرز، مازندران، کردستان، اردبیل، قم و همچنین تیم‌هایی از توابع تهران در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

وی از حضور ۱۳ کشتی‌گیر خردسال اروندی در جشنواره کشتی کشور خبر داد و عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور برترین‌های چهار منطقه کشور در دو بخش اجرای فن و مسابقه برگزار خواهد شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند خاطر‌نشان‌کرد: جا دارد از تمامی کسانی که برای مسابقات مختلف منطقه و کشوری ما را یاری کرده‌اند، تشکر کنم. اگر کمک دستگاه‌های مختلف نبود، هیچ یک از مسابقات به نحو مطلوب برگزار نمی‌شد.

وی اظهارکرد : همبستگی و دید مثبت مسوولان محترم منطقه از جمله فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دانشکده علوم پزشکی، نیروهای نظامی و انتظامی در شهر های آبادان، خرمشهر و مینوشهر و حضور بخش خصوصی موجبات برگزاری مسابقات مختلف را مهیا کرده است.

ادیبی ادامه داد: درخواست بنده از سایر دستگاه‌ها و مسوولان این است که برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم، کنار دستگاه ورزش باشند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پیمان ادیبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار