حدود هزار نفر از کارگران به همراه خانواده‌های خود از روستاها و شهرهای اطراف در روزهای اخیر مقابل در فرمانداری شوش در اعتراض به حقوق عقب‌افتاده و مطالبات خود تجمع کردند.
کد خبر: ۶۸۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 14 November 2018

کارگران نیشکر هفت‌تپه در روزهای اخیر در مقابل فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند. حدود هزار نفر از کارگران به همراه خانواده‌های خود از روستاها و شهرهای اطراف هر روز مقابل در فرمانداری شوش در اعتراض به حقوق عقب‌افتاده و مطالبات خود تجمع می‌کنند.

سیستم مدیریتی باید تغییر کند

سید راضی نوری در خصوص تجمع کارگران نیشکر گفت: از تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه و مطالبات و خواسته‌های آن‌ها کاملاً مطلع هستم و در این خصوص با استاندار خوزستان صحبت کردم.

نماینده مردم شوش در مجلس عنوان کرد: قرار بر این بود که استاندار در جلسه مشترکی با شورای تأمین شهرستان شوش خواسته‌های کارگران را پیگیری کنند و حقوق و مطالبات آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود: در سیستم مدیریتی نیشکر هفت‌تپه باید تغییراتی ایجاد شود که در آینده شاهد همچنین اعتراضاتی نباشیم و حقوق کارگران در زمان معین پرداخت شود.

درحال پیگیری هستیم

عدنان غزی نیز اظهار کرد: کارگران نیشکر هفت‌تپه امروز نیز مانند روزهای گذشته تجمع داشتند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

فرماندار شوش عنوان کرد: کارگران نیشکر حدود 3 ماه حقوق عقب‌افتاده دارند که با کمک استاندار درحال پیگیری موضوع هستیم که سریع‌تر حل شود.

هرچند کارگران نیشکر در این اوضاع نا به سامان اقتصادی نسبت به تأخیر در پرداخت حقوق خود تجمع می‌کنند اما مسئولان معتقدند که در حال پیگیری موضوع و رفع مشکلات پیش رو هستند. انتظار می‌رود که این پیگیری‌ها زودتر به نتیجه برسد تا کارگران نیشکر برای رسیدن به حقوق خود به جای تجمع در مقابل در فرمانداری پشت باجه عابربانک‌ها صف بکشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار