آغاز رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی کشور در آبادان
رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور با حضور 116 فرنگی‌کار در آبادان آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 15 November 2018

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح امروز پنجشنبه به میزبانی منطقه آزاد اروند در شهرستان آبادان آغاز به کار کرد.

این رقابت‌ها که در سالن کوثر مجموعه ورزشی شهید قنوتی بوارده جنوبی آبادان در حال برگزاری است، با تقابل تیم‌های تهران و خوزستان در تشک A و دیدار البرز و کردستان بر روی تشک B آغاز شد.

تیم‌های فارس، لرستان، اردبیل، قم، توابع تهران و مازندران دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که به مدت دو روز با یگدیرگر به رقابت خواهند پرداخت.

دور مقدماتی این رقابت‌ها امروز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و صبح جمعه با رقابت رده‌بندی دنبال خواهد شد.

ظهر جمعه نیز دیدار فینال این مسابقات از ساعت 16 آغاز خواهد شد و پس از آن رقابت‌های انفرادی اوزان مختلف آغاز خواهد شد.

 رئیس هیات کشتی منطقه آزاد اروند در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات، به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در گروه اول به میزبانی شهر بادان از امروز آغاز شد.

میلاد قلاوند اظهار کرد: تمامی تیم های روز گذشته وارد منطقه شدند و وزن کشی نیز عصر چهارشنبه صورت گرفت، نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را به دست خواهند آورد.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم برتر کشور در این مسابقات حضور دارند و قهرمانان نامی ایران در این دوره حضور پیدا کرده اند، تصریح کرد: ۱۱۶ ورزشکار برای حضور در این رقابت ها پذیرش شده‌اند و در کنار آنان نیز کادر فنی و داورانی از سراسر کشور برای برگزاری ای مسابقات به آبادان سفر کرده‌اند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار