سرپرست فرمانداری دزفول:
سرپرست فرمانداری دزفول گفت: حتی یک روستا در این شهرستان نباید خارج از حوزه شبکه آبرسانی باشد.
کد خبر: ۶۸۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 18 November 2018

محمد حیدری در دیدار با رئیس امور آب ناحیه شمال غرب خوزستان و مدیران آبفا و آبفار دزفول با بیان اینکه صیانت و مدیریت منابع آب یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا تمام مردم از شبکه آبرسانی سالم و مطمئن بهره مند شوند و پروژه های اجرایی درشهرستان با سرعت بیشتری نسبت به قبل جلو روند.

وی افزود: دزفول قطب کشاورزی خوزستان است و مدیریت علمی آب در خوزستان و به ویژه این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است .

سرپرست جدید فرمانداری دزفول با بیان اینکه در حوزه صیانت از آب، باید اقدامات اساسی و زیر بنایی انجام دهیم تا آیندگان نیز از آب، استفاده لازم را داشته باشند، ادامه داد: لازم است فرهنگ سازی هدفمند در جهت صرفه جویی آب و برق ازسوی متولیان این امر در شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

حیدری، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته توسط ادارات متولی آب دردزفول گفت: انتظار می رود طرح های توسعه آبرسانی با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به گذشته پیگیری شوند و توصیه می شود تمام تلاش ها متمرکز و به دور از موازی کاری صورت گیرد تا مثمر به ثمر واقع شوند.

وی با بیان اینکه طی گزارش های رسیده بیش از ۱۰۰ روستا در دزفول توسط خط انتقال آب و ۱۱ روستا از طریق تانکر آبرسانی می شوند، تاکید کرد: حتی یک روستا نباید خارج از حوزه شبکه آبرسانی باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: در سال های گذشته، کشور و خوزستان دچار تنش های آبی شدیدی شده که خوشبختانه تا حد بسیار خوبی مدیریت شد ولی انتظار می رود از امروز، مدیران متولی در دزفول بیش از پیش آماده مدیریت بحران احتمالی آب و انرژی در فصل های بعدی باشند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار