کد خبر: ۶۸۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 17 November 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی های پراکنده و افزایش ابر در استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه طی امروز است که علاوه بر این گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه، شرایط برای افزایش ابر و بارندگی های پراکنده طی 48 ساعت آینده مهیاست.


وی ادامه داد: از دوشنبه تا اوایل سه شنبه هفته جاری با نفوذ توده هوای سرد ، تقویت بارندگی و کاهش نسبی دما مورد انتظار است و طی این مدت برای دامنه های جنوبی استان، آسمان صاف تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.


غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.


سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 17 درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را با شش درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار