اولین طنزواره داخلی نمایش‌های طنز رامهرمز در سالن پلاتو شهرستان رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 17 November 2018

نخستین طنزواره داخلی نمایش‌های طنز با حضور سیدامین سپهریان، حسین محمدیان و علی‌رضا باغبانباشی از داوران این جشنواره در سالن پلاتوی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

عبدالرضا باغ‌شیرین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال خوب و پیشنهادات بسیار گروه‌های نمایشی طنز در رامهرمز جهت اجرای عمومی در شهرستان، دفتر هنرهای نمایشی رامهرمز با همکاری این اداره در تاریخ ٢٢ آبان و در 2 نوبت صبح و عصر در قالب رقابتی داخلی و با حضور پنج گروه نمایشی، اولین طنزواره نمایش‌های طنز رامهرمز در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را برگزار کرد.

وی افزود: ساماندهی گروه‌های نمایشی این شهرستان جهت اجراهای عمومی و آموزش مدون بازیگران و هنرجویان توسط آموزشگاه‌های آزاد هنری جهت ارایه هرچه بهتر اجراها از دغدغه‌های دفتر هنرهای نمایشی شهرستان و روسای قبلی این اداره بود که با برگزاری این جشنواره و با دعوت از داورانی از استان این امر اجرایی شد.

باغ‌شیرین در ادامه گفت: نمایش‌های "به وقت نهار" به نویسندگی و کارگردانی یعقوب اسدی، "دالتون‌ها" به نویسندگی وکارگردانی مجتبی قدکساز، "ساده دلان" به نویسندگی و کارگردانی سید فخرالدین موسوی، "آخرین بازمانده" به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله رضایی و "رام کردن مرد سرکش" به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی محمد مشتاقی، از جمله آثاری بود که در این جشنواره به اجرا درآمد.

در پایان نمایش‌های "به وقت نهار" و "آخرین بازمانده" با رای هیات داوران و پس از تایید شورای نظارت بر نمایش شهرستان جهت اجرای عمومی در رامهرمز انتخاب شدند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار