روز یکشنبه هفته گذشته 4 سارق مسلح به یک طلافروشی در گتوند حمله کردند و علاوه بر سرقت، مالک طلافروشی را کشتند. امام جمعه گتوند خبر از دستگیری سارقان داد و فرماندار آن را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۸۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 18 November 2018

عصر روز یکشنبه 20 آبان خبر سرقت از یک طلافروشی در مرکز شهر گتوند در رسانه‌ها منتشر شد. 4 سارق مسلح با یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به یک طلافروشی در خیابان استقلال گتوند حمله کردند و پس از سرقت، مالک طلافروشی را به ضرب گلوله مصدوم کردند که بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

اگرچه سارقان با سرقت دوربین‌ها و سیستم ضبط تصویر فروشگاه در خیال خود از شناسایی و دستگیری فرار کردند ولی دوربین‌های مدار بسته موجود در منطقه و خیابان تصاویر زیادی از سارقان ضبط کرد که به نیروهای انتظامی در شناسایی و دستگیری آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

 یک روز پس از سرقت مسلحانه مردم شهرستان گتوند در مرکز شهر تجمع کردند و به نشانه اعتراض کرکره مغازه‌های خود را پایین آوردند و خواستار افزایش امنیت و دستگیری هرچه ‌سریع‌تر سارقان شدند. فرماندار گتوند نیز با حضور در میان مردم خبر از شناسایی سارقان و دستگیری هرچه سریع‌تر آن‌ها داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه‌های نماز جمعه گتوند درخصوص سرقت طلافروشی، گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و تلاش نیروی انتظامی، افرادی که در سرقت مسلحانه طلافروشی گتوند مظنون بودند دستگیر شدند.

درحالی امام جمعه گتوند از دستگیری عوامل سرقت طلافروشی در گتوند خبر داد که فرماندار گتوند خبر دستگیری را تکذیب کرد و تاکید کرد تا این لحظه هیچ منبع رسمی خبر دستگیری سارقان را اعلام نکرده است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سرقت مسلحانه ، گتوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار