محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سی‌امین جشنواره تئاتر خوزستان پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 18 November 2018

متن این پیام به این شرح است:

«خلق آثار هنری و ایجاد فضای شاد و مفرح در حوزه هنرهای نمایشی، می‌تواند محصول اندیشه‌ای عظیم در گستره فرهنگ، ادب و اعتقاد و باورهای اجتماعی و سیاسی باشد.

به‌ یقین هنرمندان این مرز و بوم با همه مشکلات و موانع با آفرینش چنین آثاری، می‌توانند گوشه‌ای از فراز و نشیب زندگی بشری را به تصویر کشند و به‌ یقین هنرمندانی که در این حیطه گام برمی‌دارند، جایگاه والا و ارزنده‌ای خواهند داشت.

آغاز سی‌امین جشنواره‌ تئاتر استان خوزستان همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به عنوان مهم‌ترین رویداد هنر نمایش در استان خوزستان مرهون زحمات همه هنرمندان و مدیران تئاتر استان خوزستان است و اگر امروز جشنواره تئاتر استان خوزستان وارد دهه چهارم برگزاری خود می‌شود، مرهون اعتباری ا‌ست که پیشینیان و تمامی هنرمندان تئاتر خوزستان عزیز در طی سالیان ترسیم کرده‌اند و این خود بهانه‌ای است تا هنرمندان این عرصه گرد هم‌ آیند و با شور و نشاط و خلاقیت هر چه تمام‌تر و در فضایی صمیمانه به رقابتی سالم بپردازند.

این پویایی و رشد را قدر می‌نهم و بر خود به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ هنر خوزستان می‌بالم و وظیفه می‌دانم که قدردان زحمات دبیر جشنواره و تمامی هنرمندان و همکاران که در برگزاری فاخر سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان تلاش کرده‌اند باشم.

از خداوند منان تندرستی و پیروزی برای هنرمندان سرزمین‌مان را خواستارم.»

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار