مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:
مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز با تکذیب حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: تاکنون گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت مناطق نفت‌خیز مطرح‌شده‌اند که هیچ‌کدام از این گزینه‌ها توسط منابع رسمی تأیید نشدند.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 19 November 2018

رضا طاهری با تکذیب حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهار کرد: تاکنون گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت مناطق نفت‌خیز مطرح‌شده‌اند که هیچ‌کدام از این گزینه‌ها توسط منابع رسمی تأیید نشدند.

وی بابیان اینکه خبر انتصاب فقط در شبکه‌های اجتماعی مطرح‌شده و هیچ منبع رسمی آن‌ها را تأیید نکرده است، گفت: تاکنون هیچ حکمی برای هیچ‌کدام از گزینه‌ها صادر نشده است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: فعلاً بیژن عالی پور در سمت مدیرعاملی این شرکت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیژن عالیپور یکی از مدیران بازنشسته خوزستان است که اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود، بیژن زنگنه وزیر نفت از او خواسته که بر صندلی مدیرعاملی بزرگ‌ترین شرکت نفتی کشور تکیه بزند و علت انتصابش سوابق و تجربه زیاد او در حوزه نفت است.

پیش از این هم خبری مبنی بر انتصاب یکی دیگر از مدیران نفتی به جای عالیپور منتشر شده بود و قرار بود که عالیپور برکنار شود اما تاکنون هیچ‌کدام از این خبرها به واقعیت تبدیل نشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار