مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با هشدار نسبت به پیامک‌هایی که مردم در خصوص طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد دریافت می‌کنند، گفت: همه این پیامک‌ها فاقد اعتبار و کذب هستند و مردم اطلاع رسانی را فقط از طریق مرکز پیامکVEZART-REFAH دنبال کنند.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 19 November 2018

سید نور محمدپور با اشاره به این‌که این روزها شاهد دریافت پیامک‌هایی با موضوع طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد هستیم، اظهار کرد: با آغاز این طرح که مطابق تصویب نامه هیأت محترم وزیران در کشور در حال اجراست، اخیرا شاهد ارسال برخی پیامک‌ها به مردم هستیم که این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود: با توجه به این مساله باید گفت که هرگونه اطلاع رسانی در خصوص طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد فقط توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با هشدار نسبت به پیامک‌هایی که مردم در خصوص طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد دریافت می‌کنند، گفت: همه این پیامک‌ها فاقد اعتبار و کذب هستند و مردم اطلاع رسانی را فقط از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مرکز پیامکVEZART-REFAH دنبال کنند.

محمدپور ادامه داد: از همه شهروندان درخواست داریم به پیامک‌های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی در خصوص این طرح اعلام نکنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار