مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: کتاب های خانگی در این استان با هدف ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و امکان دسترسی عموم شهروندان به آنها، از حصار خانگی رها شدند.
کد خبر: ۶۸۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 19 November 2018

احمد علی قنبر هراتی در آیین گرامیداشت روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار البرز افزود: با همکاری شهرداری ، شورای اسلامی شهر و سازمان پسماند البرز در قالب اجرای طرحی زمینه استفاده عموم از کتاب هایی که در خانه های شهروندان بدون استفاده نگهداری می شود، فراهم گردید.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح مردم با تماس از طریق شماره 137 می توانند کتاب مورد نظر خود را در اختیار کتابخانه ها برای استفاده عموم قرار دهند.
قنبرهراتی گفت: اداره کل پست استان البرز نیز در اجرای این طرح، مشارکت لازم را از طریق اعلام نشانی کتابخانه ها در دریافت این نوع کتاب های خانگی دارد.
وی اضافه کرد: این طرح از 24 آبان ماه آغاز و تا 24 آذرماه جاری ادامه دارد و در آینده ای نه چندان دور، طرح های بیشتری در این زمینه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به اجرا درمی آید.
قنبرهراتی با اشاره به همکاری و تعامل هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی برای ایجاد بسترهای کتابخوانی در البرز افزود: فرمانداران در این استان به عنوان رئیس کتابخانه های عمومی هستند و با تعامل خوبی که در این زمینه برقرار است می توان به نتایج قابل قبول تری رسید.
در استان البرز با حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت 68 باب کتابخانه عمومی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار