فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خبر داد ؛ ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:در هفته بسیج از خانواده های معزز 660 بسیجی شهید استان تجلیل می شود و امید است در ادامه راه روشن شهیدان با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، ثابت قدم باشیم.
کد خبر: ۶۸۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 19 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار حسینی  در نشست خبری  با اصحاب رسانه گفت: هفته بسیج 659 ویژه برنامه در استان ایلام در  51 سرفصل در استان ایلام  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 259هزار و 430 نفر در سازمان بسیج دارای پرونده عادی و فعال می باشند گفت : 3 هزار و 501 حلقه صالحین از خواهران و برادران در استان تشکیل شده است.

سردار حسینی  یادآور شد :بسیجیان استان در قالب 46 گردان بیت المقدس، عاشورا، کوثر در سطح استان فعالیت می کنند.

 وی با اشاره به  گشت های شبانه بسیج در راستای تامین امنیت، بیان داشت :  48 هزار و 410 گشت در ابتدای سال جاری تا کنون در شهرهای مختلف استان صورت گرفته است .

سردار حسینی با اشاره به شرکت  8هزار 51 نفر در قالب اردوهای مختلف فرهنگی و زیارتی از ابتدای سال جاری  خبرداد گفت:34 هزار و 200 نفر طی سال گذشته در کاروان های راهیان نور به نقاط یادمان به استان های کرمانشاه و خوزستان اعزام شده و بیش از 4 هزار و 500 نفر دانش آموز به مشهد مقدس اعزام شده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به برنامه هفته بسیج در استان نیز اشاره کرد افزود: غبار روبی مزار شهدا، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم، همایش مخترعین و مبتکرین بسیجی، همایش طرح گشت های رضویون و حضور سازمان یافته بسیج در نماز جمعه از برنامه های هفته بسیج می باشند .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، برگزاری نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، همایش تجلی اخلاص، افتتاح طرح های خدمت رسانی و محرومیت زدایی، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان حماسه حضور در پنجم آذر، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، اعزام کاروان های راهیان نور، ویژه برنامه هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز ایلام در هفت شب از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

  بازنمایی تصویر امید بخش وحدت آفرین و خدمت رسانی شجره طیبه بسیج، معرفی نقش بسیج در صحنه های مختلف ایستادگی، پیشرفت، خدمات رسانی، فرهنگی و علم و فناوری و سازندگی اقتصادی از محور برنامه های هفته بسیج در استان خواهد بود./م

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار