مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان از کسب پنج رتبه برتر توسط نمایش «تاکسیدرمی» در مراسم اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 19 November 2018

آرش ساربان از درخشش نمایش «تاکسیدرمی» در مراسم اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر استانی خبر داد و گفت: این نمایش توانست پنج رتبه برتر را کسب کند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان افزود: در این جشنواره رتبه اول بخش طراحی صحنه و رتبه دوم کارگردانی به مجتبی رستمی‌فر، رتبه دوم بخش نمایشنامه‌نویسی به رسول حق‌جو، رتبه سوم بازیگری مرد به ناصر آل‌خمیس و امجد جلالی و لوح تقدیر بخش طراحی لباس به سارا حسین‌پور رسید.

وی با بیان این که نمایش «تاکسیدرمی» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری خوزستان است اضافه کرد: این نمایش نگاهی نو به دفاع مقدس است که نویسندگی هوشمندانه و خلاقانه و کارگردانی آن این نمایش را به یک اثر متفاوت در زمینه دفاع مقدس تبدیل کرده است.

وی با اشاره به این که در نمایش «تاکسیدرمی»، ناصر آل‌خمیس، حسین گلچین‌زاده، امجد جلالی، سید احمد موسوی، مجید اقبالی و آرش ساربان به ایفای نقش می‌پردازند، اظهار کرد: طراحی صحنه: مجتبی رستمی‌فر، دستیار کارگردان: امید جلالی و مازیار کایدی، طراح لباس: سارا حسین‌پور، طراح نور: ایمان نخلستانی، اجرای نور: محمد نخلستانی، مدیر صحنه: حسین کیانی، طراح پوستر و بروشور: رسول حق‌جو، ساخت دکور: محمدامین حزباوی، مهدی ساکی محمد حسین سیاحی، عکاس: محسن حیدری، مشاور کارگردان سید مصطفی موتورچی و سرپرست گروه: سعید نگراوی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش "تاکسیدرمی" به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر استانی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تاکسیدرمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار