معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی دزفول خبر داد:
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی دزفول با اشاره به مشکلات آب در برخی شهرستان‌های حوزه این دانشگاه گفت: مطلوبیت کلر باقی مانده آب نه تنها در روستاها بلکه در برخی نقاط شهری مخصوصا در شهرستان شوش کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۸۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 19 November 2018

شاپور مسعودی‌فر در جلسه شورای سلامت خوزستان که امروز (28 آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به مشکلات آب در شوش و دزفول، اظهار کرد: سال گذشته در این بازه زمانی بحث تأسیسات خلیفه حیدر و مشکلات فاضلاب در دزفول را داشتیم اما مشکلات در سال جاری متفاوت بوده است. امسال مطلوبیت کلر باقی مانده آب نه تنها در روستاها بلکه در برخی نقاط شهری مخصوصا شهرستان شوش کاهش یافته است.

وی افزود: در شهر شوش شاید به دلیل اینکه تاسیسات آبرسانی قدمت زیادی دارند، شاهد این مشکلات هستیم. در بخش جنوبی شهر شوش شکستگی‌های متعددی در تاسیسات آبرسانی رخ داده است که موجب شده وضعیت کلر باقی مانده در شهر شوش هفت تا هشت درصد و در روستاهای شوش بیش از 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

مسعودی‌فر با اشاره به کدورت آب در شهرستان شوش، بیان کرد: اکثر تأسیسات در شهرستان شوش مشکل دارند که برای حل این مشکلات برنامه‌هایی در دست اجرا است. اگر حمایت‌ها ادامه داشته باشند انتظار داریم مشکلات در سال آینده کاهش یابند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار