فرماندار آبادان:
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تفکر بسیجی را منحصر به دفاع مقدس و جنگ سخت دانست و گفت:ورود بسیج به عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پیشرفت‌های چشمگیری را برای کشور به دنبال داشته است.
کد خبر: ۶۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 20 November 2018

سیدزین العابدین موسوی در نشست هماهنگی هفته بسیج در محل فرمانداری آبادان اظهار داشت:اندیشه بسیج نجات‌بخش جامعه است و این تفکر کشور و ملت را از بسیاری از بلاها دور نگاه داشت و بر اساس همین اصل معتقدیم همه باید قدردان تفکر و نگاه بسیج باشیم.


وی به اهمیت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه اشاره کرد و بیان داشت:همه مسئولان برای باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان آبادان توجه ویژه ای داشته باشند.


به گزارش ایرنا امام جمعه آبادان نیز در این نشست گفت:تفکر بسیجی برگرفته از افکار و اندیشه‌های امام و رهبری است و مجموعه کاملی برای برون رفت کشور مشکلات است.


حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:امروز بصیرت و اندیشه بسیجی باعث شده تا دشمن جرات حمله نظامی به کشور را نداشته باشد و ایران اسلامی در بسیاری از دانش و علم پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.


وی افزود:اگر می خواهیم در زمینه ها مختلف پیشرفت کنیم باید تفکر بسیجی در کشور گسترش یابد.


به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از پیش بینی 130 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و ورزشی در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: 70 برنامه به صورت ویژه در هفته بسیج برگزار می شود.


سرهنگ شاپور احمدی به افتتاح چهار سالن و ساختمان مرکز مقاومت در هفته بسیج در آبادان اشاره کرد و بیان داشت:اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان در بیمارستان، نواختن زنگ مقاومت، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا از برنامه های هفته بسیج در آبادان می باشند.


وی پیاده روی خانوادگی و دیدار نخبگان بسیجی با ائمه جمعه آبادان، اروندکنار و چوئبده را از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان آبادان اعلام کرد و افزود:اجتماع پنج هزار نفری بسیجیان آبادان نیز همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.


امام جمعه اروندکنار نیز در ادامه این جلسه گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) به منظور ایجاد پیوستگی بیشتر میان مردم انجام شد و امروز بسیج نماد اتحاد، همدلی و حضور همیشگی در صحنه است.


حجت الاسلام مهدی محمدی پور اظهار داشت:بسیجی در مسیر رسیدن به کمال هرگز از حرکت نمی‌ایستد و همه کارهای بسیجی برای کسب رضایت خداوند متعال است.


وی خواستار محتوا بخشی به برنامه های هفته بسیج در شهرستان آبادان شد و گفت: باید نسل جدید انقلاب را با اهداف واقعی بسیج آشنا کنیم.


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان بسیج را عامل وحدت و همگرایی خرده فرهنگ ها و اقوام مختلف کشور دانست و گفت:بسیج و بسیجیان حافظان مرزها و امنیت داخلی کشور هستند.


بیژن ربیعی افزود:بسیج بعد از هشت سال دفاع مقدس در زمینه های سازندگی و اقتصاد مقاومتی نیز نقش آفرین بوده و امروز شاهد خدمات ارزنده این نهاد به کشور و انقلاب اسلامی هستیم.


امام جمعه شهر چوئبده نیز گفت:بسیجی واقعی کسی است که در مسیر مشکلات هرگز متوقف نمی شود.


حجت‌الاسلام حمید سیلاوی به تقارن هفته وحدت و هفته بسیج اشاره کرد و افزود: برنامه های هفته بسیج امسال با هفته وحدت و چهل سالگی انقلاب تقارن پیدا کرده است که به صورت ویژه ای در تمام رده های بسیج شهرستان برگزار می شود.


از 29 آبان‌ماه تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار