مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پل ارتباطی جاده امیدیه - دیلم که بر اثر یک حادثه طبیعی تخریب شده آخرین مراحل ساخت را طی می کند و پیش بینی می شود تا پایان آذرماه به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۶۸۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 20 November 2018

عباس پورسلان با اشاره به بازدید از روند ساخت این پل، عنوان کرد: محور امیدیه به دیلم یک مسیر ارتباط دهنده استان خوزستان با بوشهر است و از همین جهت ساخت پل در این محور یک اولویت برای اداره کل راه و شهرسازی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: پل ارتباطی این محور سال گذشته بر اثر یک حادثه طبیعی تخریب شد و امسال بعد از رفع مشکل قراردادی برای این پروژه پیمانکار آن مشخص و آغاز به کار کرده است که تا پایان آذرماه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره مسدود شدن جاده امیدیه _ دیلم به دلیل بازندگی های شدید دوشنبه شب و بامداد سه شنبه هفته گذشته، عنوان کرد: بر همین اساس ساخت این پروژه برای استان یک ضرورت بسیار مهم است که با جدیت در حال پیگیری است.

پورسلان همچنین افزود: در حال حاضر پل و جاده انحرافی در کنار پل تخریب شده محور مواصلاتی دو استان خوزستان و بوشهر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اینکه تردد در دو خط از این محور مواصلاتی انجام می‌شود، بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حال تکمیل پروژه چهار خطه مسیر امیدیه به دیلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار