مدیر کل صدا و سیمای البرز گفت: سریال آیت الله محمود طالقانی به عنوان یکی از شخصیت های اثر گذار در دوران قبل و اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در آستانه ساخت قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 21 November 2018

علی رامک با اشاره به ساخت سریال آیت الله طالقانی در این مرکز گفت: این سریال هم اکنون در مرحله نویسندگی است و تهیه کننده و کارگردان آن نیز مشخص شده اند.
وی تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار در 2 ماه آینده می توان کلید تولید آن را زد.
وی ادامه داد: با تامین اعتبار این سریال که در 26 قسمت 45 دقیقه ای قرار است تهیه شود، ساخت آن تا سال 98 به پایان می رسد.
رامک در ادامه با تشریح عملکرد مرکز صدا و سیمای البرز اظهار داشت: بیش از 85 درصد مردم این استان به صدا و سیمای استانی اعتماد دارند.
وی تصریح کرد: میزان مخاطبان صدا و سیمای البرز در حوزه سیما 54 درصد و در حوزه صدا 28 درصد است.
استان البرز با 6 شهرستان تابعه در حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
وی اظهار داشت: مقدار تعهد ما در بخش تولید شبکه صدا سالانه چهار هزار و 100 ساعت و در بخش سیما یک هزار و 524 ساعت است.
وی اضافه کرد: رویکرد ما در برنامه سازی توجه ویژه به تمامی شهرستان های استان است، به این منظور در هر شهرستان یک خبرنگار آزاد داریم که فعال و برنامه ها را پوشش دهی و اطلاع رسانی می کنند، به گونه ای که 60 درصد اخبار صدا و سیمای مرکز البرز مربوط به شهرستان ها است.
رامک گفت: توجه به توانمندی های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و برنامه سازی در این زمینه ها از جمله اولویت های ما است.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه البرز قطب علم و فناوری کشور است، یکی دیگر از اولویت صدا و سیمای استان برنامه سازی در این زمینه است.
وی تاکید کرد: نگاه ما همواره بر این بوده که بتوانیم با معرفی توانمندی های البرز در تمامی بخش ها گامی اساسی با هدف شناسایی هر چه بیشتر و ایجاد فرصت های جدید برای آن گام برداریم.
رامک گفت: با این هدف در هر بخش خبری یک گزارش ویژه با توجه به شعار سال و شعار اقتصادی مقاومتی، اشتغال و کارآفرینی داشته ایم.
وی در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از اولویت های صدا و سیما استان البرز، ایجاد ارتباط هر چه بیشتر بین مردم، رسانه و مسئولان است تا زبان گویای مردم در طرح مشکلات آنان باشیم.
مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز افزود: اولویت دیگر ما حضور مردم در رسانه است که به این منظور بخش ویژه ای اختصاص داده شده و مردم البرز می توانند تصاویر ویژه ضبط شده خود را در مسایل مثبت و موضوعات چالشی برای صدا و سیما ارسال و نیز مکلف هستیم این مسایل را منکعس تا بررسی و حل و فصل شوند.
وی در بخش دیگری به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل با توطئه های خود به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و بیان می کنند که ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت.
مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز افزود: استراتژی ما این است که ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، چهل سال پویایی، تلاش و موفقیت را در کشور معرفی و به همگان نشان دهیم.
رامک گفت: به این منظور برنامه ریزی هایی از بهمن 96 در صدا و سیما مرکز البرز آغاز و تا پایان امسال بنا داریم تا برنامه های ویژه ای در زمینه چهل سال موفقیت و توانمندی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اجرا کنیم.
وی ادامه داد: تاکید ما بر این بوده که در برنامه های روزانه صدا و سیما استان، برخی آیتم ها به معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بپردازد، این موفقیت و دستاوردها تنها شامل راه اندازی کارخانجات و صنایع نیست، بلکه افتخار آفرینی جوانان ما در عرصه های مختلف نیز از جمله این موفقیت ها است.
رامک گفت: تهیه 26 نمایش ویژه، چهار مستند، چهل عنوان مسابقه، ساخت سه سریال انیمیشن، تهیه زندگی نامه چهار شهید مدافع حرم در سال جاری، مستند ویژه توانمندی های ورزشی استان و ساخت سریال از جمله برنامه هایی است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز صدا و سیما البرز تهیه و پخش می شود.
وی ادامه داد: مذاکراتی با نیروی انتظامی نیز داشته ایم تا 10 مستند ویژه از دستاوردها و شهدای نیروی انتظامی در حوزه حفظ و امنیت استان تهیه و در دهه فجر امسال پخش شوند.
رامک گفت: دعوت از شخصیت های بزرگ انقلابی، البرز در گذر زمان، گفتگوی ویژه خبری و اینکه خبرنگاران در شهرستان های استان مکلف هستند تا دستاوردهای انقلاب را در هر شهرستان تولید کنند از دیگر برنامه های صدا و سیما مرکز البرز در این ایام است.
مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز با اشاره به تولید 26 قطعه موسیقی در زمینه فرهنگی و اجتماعی در استان خاطر نشان کرد: از این تعداد 6 قطعه مربوط به دوران انقلاب است.
وی با اشاره به راه اندازی حوزه معاونت فضای مجازی در صدا و سیما مرکز البرز گفت: همه تولیدات در تمامی زمینه ها می تواند در این فضا منتشر شود.
مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز در ادامه به تولید برنامه کارنامه اشاره کرد و افزود: در این طرح مستند ویژه ای در خصوص عملکرد استانداران از زمان تصدی گری شان تهیه که در البرز نیز از تمامی استاندارانی که تاکنون در این استان مسئولیت داشته اند این مستند تهیه می شود، که از این میان مستند محمد علی نجفی استاندار سابق تولید که به زوی پخش می شود.

برچسب ها: انقلاب ، صدا وسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار