مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: چهار پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز به دلیل وقوع پدیده مه صبحگاهی و کاهش شعاع دید با تاخیر انجام می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 21 November 2018

محمدرضا رضایی، با اشاره به وقوع پدیده مه صبحگاهی در شهر اهواز اظهار کرد: یک پرواز از اهواز به تهران و سه پرواز از فرودگاه تهران به مقصد اهواز، صبح امروز چهارشنبه، 30 آبان ماه به دلیل پدیده مه صبحگاهی و پایین بودن شعاع دید، با تاخیر انجام می‌شوند.

وی توضیح داد: امروز پرواز شماره 2615 شرکت هواپیمایی کارون از فرودگاه اهواز به تهران و پروازهای شماره 4587 هواپیمایی ماهان، 4016 هواپیمایی آتا و 957 هواپیمایی ایرتور از فرودگاه تهران به اهواز که قرار بود صبح امروز انجام شوند، با تاخیر مواجه شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: امروز قرار بود پرواز هواپیمایی کارون در ساعت 5:20 صبح از اهواز به تهران انجام شود که شاهد چنین پدیده‌ای بودیم. همچنین قرار بود پرواز ماهان در ساعت 6:10 دقیقه، ایرتور 7:30 دقیقه و آتا در ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز از تهران به اهواز انجام شوند که به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی، تا کنون انجام نشده‌اند.

رضایی عنوان کرد: صبح امروز دید افقی در فرودگاه اهواز حدود 50 متر بود اما اکنون شعاع دید به 1200 رسیده است و با توجه به این شرایط و اعلام برج مراقبت، این پروازها که تا کنون با تاخیر مواجه بوده‌اند، انجام خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار