معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با صدور مجوز از سوی وزارت صمت، 75 درصد تولید کارخانه گروه ملی فولاد ایران خارج از بورس قابل فروش است.
کد خبر: ۶۸۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 21 November 2018

مهرام روانبخش، با اشاره به حل بخشی از مشکلات کارخانه گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: در سفر اخیر دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خوزستان پیگیری‌هایی برای حل مشکلات گروه ملی انجام گرفت تا بتوان مجوز فروش کالاهای تولیدی این کارخانه را خارج از بورس اخذ کرد.

وی افزود: بر اساس مجوزی که برای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران صادر شده است، این کارخانه می‌تواند تولید خود را که قبلا به مقدار 25 درصدخارج از بورس به فروش می‌رساند، تا سقف 75 درصد خارج از بورس به فروش برساند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: پیش از این کارخانه گروه ملی می توانست تنها 25 درصد از تولیدات خود را به صورت آزاد و خارج از بورس به فروش برساند اما اکنون دریافت این مجوز شرایط را برای بهبود فعالیت‌های کارخانه و پرداخت حقوق کارگران آن مهیا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این امتیاز ویژه که برای کارخانه دریافت شده است در راستای حل مشکل نقدینگی این شرکت رفع و بخشی از مطالبات کارگران آن است.

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: گروه ملی فولاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار