معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبرداد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مقدمات ورود و شروع به کار پزشکان متخصص سال 97 حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول فراهم شده است.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 21 November 2018

مهدیه توکلی ، اظهار کرد: براساس سهمیه بندی و توزیع پزشکان متخصص توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امسال 24 پزشک متخصص (چهار پزشک مرد و 20 پزشک زن) برای دانشگاه علوم پزشکی دزفول درنظر گرفته شده که بر اساس نوع تخصص و نیاز برای خدمت به شهرهای دزفول، شوش و گتوند اعزام شده و شروع به کار خواهند کرد.

وی در خصوص نوع تخصص پزشکان گفت: بر اساس نیازمندی های شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول، درخواست رشته های مورد نیاز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارجاع داده شده که بر این اساس برای شهرهای دزفول، شوش و گتوند 15 نوع تخصص شامل ارتوپدی، اعصاب و روان، پزشکی هسته ای، چشم، کودکان، آسیب شناسی، داخلی، جراح عمومی، جراح مغز و اعصاب، رادیوتراپی، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس و گلو و بینی تخصیص داده شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده از روز دوشنبه 28 آبان ماه تا 7 آذرماه 97 پزشکان جدید فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بارگذاری کنند.

توکلی در پایان گفت: شروع به کار این پزشکان در نیمه اول آذرماه سال جاری خواهد بود.

 دانشگاه علوم پزشکی دزفول، شهرهای گتوند، شوش و دزفول را تحت پوشش خود دارد.

 

منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار