رییس فدراسیون:
رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور، گفت: هدف از این رقابت ها، المپیک 2022 جوانان است.
کد خبر: ۶۸۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 21 November 2018

رامین طباطبایی در آیین افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال کشور در اهواز، اظهارکرد: این مسابقات با شناسایی استعدادهای بسکتال کشور می تواند نقطه عطفی برای توسعه این رشته باشد. بکی از برنامه های اصلی وزارت نیز شناسایی مستعدین ایست و امیدوارم با چنین برنامه هایی شاهد کشف استعدادها باشیم.

وی بیان کرد: فدراسیون بسکتبال در برنامه ی اصلی خود توجه ویژه ای به استعدادها دارد که در این راستا نیز کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده ایم و یکی از مناطق اصلی که انتظار بسیاری از آن در جهت رشد و توسعه بسکتبال داریم، منطقه خوزستان است که چهار استان را زیر پوشش دار. ان شاءالله با همکاری خوب بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی بسکتبال این خطه باشیم.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: همچنین از مربیان استعدادیاب خواسته ایم که ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد را زیر نظر داشته باشند تا انتخاب های خوبی در راستای کشف مستعدین داشته باشیم و این ورزشکاران بتوانند در بسکتبال استان و ملی حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، المپیک 2022 جوانان است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود که خوشبختانه تیم سه نفره بانوان ایران هم در این رقابت ها شرکت کرد و توانست سهمیه کسب کند. به هر حال امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات خوبی در المپیاد استعدادهای برتر باشیم و این المپیاد بتواند آینده خوبی را برای بسکتبال کشور رقم بزند.

به گزارش ایسنا، همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به موفقیت بسکتبال استان و موفقیت تیم مینی بسکتبال استان پس از 24 سال کشور، اظهارکرد: خوشبختانه استاندار خوزستان نیز در کنار ورزش استان است و خوشبختانه خوابگاه بسکتبال خوزستان نیز که کلنگ آن سه ماه پیش به زمین شد، امروز به افتتاح رسید.

وی بیان کرد: امیدوارم میزبان خوبی از رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور در استان خوزستان باشیم و این استعداد را بر سکوهای جهانی نیز ببینیم.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه این رقابت ها امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس فدراسیون بسکتبال، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی ماهشهر و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

پس از آیین افتتاحیه نیز دیدار تیم های خوزستان و مرکزی برگزار شد که دقایقی از مسابقه به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش شد.

31 تیم در این مسابقات از سی ام آبان تا هشتم آذرماه در شهرستان های اهواز، امیدیه، شوشتر و ماههشر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار