رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان از افزایش سهمیه اختصاصی لاستیک استان خبر داد و گفت: سهمیه اختصاصی لاستیک خوزستان از 3.8 درصد به 7 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 21 November 2018

امیرحسین نظری ، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مشکلاتی که در بحث کمبود لاستیک در استان خوزستان وجود داشت، توانستیم سهمیه اختصاصی لاستیک استان را از 3.8 درصد به 7 درصد افزایش دهیم.

وی افزود: با افزایش سهمیه اختصاصی لاستیک استان امیدواریم شرایطی فراهم شود تا رضایتمندی کامیون‌داران و سایر صاحبان خودروهای سنگین باری و مسافری خوزستان را به دنبال داشته باشد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: قرار است 15 درصد از لاستیک وارد شده به استان خوزستان به کامیون‌های داخل شهری و ارگان‌های در اختیار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص داده شود.

نظری با بیان اینکه 60 درصد از سهمیه اختصاصی لاستیک‌های وارده به استان خوزستان از نوع لاستیک‌های سیمی است، گفت: یکی از مشکلات و اعتراضات کامیون‌داران نسبت به کم بودن سهمیه لاستیک‌های سیمی در استان در مقایسه با نوع دیگر لاستیک‌ها بود.

وی ادامه داد: این مشکل را به صورت رسمی به وزارتخانه اعلام و درخواست کردیم با توجه به شرایط خاص آب و هوایی استان خوزستان میزان سهمیه لاستیک‌های سیمی افزایش یابد. در این زمینه خوشبختانه با همکاری صورت گرفته سهمیه اختصاصی لاستیک استان از 3.8 درصد به 7 درصد افزایش یافت.

نظری عنوان کرد: در مجموع تاکنون حدود 2 هزار و 152 حلقه لاستیک در استان خوزستان توزیع شده است.

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار