فرمانده انتظامی خوزستان :
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف دپوی انواع سوخت قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 21 November 2018

به گزارش "تابناک" به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده از کشف دپوی انواع سوخت قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی توانستند مخازن انبار دپوی سوخت قاچاق یک شرکت که قصد انتقال به کشورهای همسایه را داشتند، در شهرستان اهواز شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و بررسی کارشناسی دقیق، موفق شدند در بازرسی از مخازن انبار مذکور 702 هزار و 665 لیتر انواع میعانات،(حلال ها و روغن) و همچنین 909 هزار لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کنند.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری افراد قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌ های کشف شده را بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار