تا تعیین مدیرعامل جدید؛
اختیارات مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب توسط بیژن عالی پور تا زمان تعیین مدیرعامل جدید به احمد محمدی مدیر امور فنی این شرکت تفویض شد.
کد خبر: ۶۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 22 November 2018

بیژن عالی پور که مدیر بازنشسته شرکت مناطق نفتخیز جنوب بود با اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته، اختیارات خود را به احمد محمدی مدیر امور فنی این شرکت واگذار کرد.

وی با صدور پیامی خطاب به محمدی نوشته است: بدینوسیله کلیه اختیارات مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب که تا این تاریخ در اختیار اینجانب بوده تا تعیین مدیرعامل جدید، به جنابعالی تفویض می ‎گردد».

عالی پور همچنین در پیامی جداگانه ضمن خداحافظی از کارکنان این شرکت مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی خود را کنترل فوران چاه پرفشار 147 رگ سفید، تلاش مستمر برای پایداری تولید و اجرای برنامه های اطمینان بخش از جمله ایمن سازی چاه ها، خطوط لوله و تاسیسات رو زمینی و کوشش ثمربخش در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام مرتبط با تولید، تعریف و اجرای طرح های جامع توسعه 28 مخزن و جمع آوری گازهای همراه در حوزه مناطق نفتخیز که متضمن منافع درازمدت صنعت با لحاظ مسئولیت های خطیر اجتماعی در استان های نفت خیز خواهد بود، اعلام کرد.

شرکت مناطق نفتخیز جنوب که دفتر ستادی آن در اهواز مستقر است هم‌ اکنون بیش از 83٪ درصد از نفت و 16٪ درصد از گاز ایران، را تولید می کند.


منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار