دادستان عمومی و انقلاب شوش از آزادی ۱۵ نفر از تجمعات کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبرداد و گفت: هیچ خبرنگاری در تجمعات کارگران هفت تپه دستگیر نشده است.
کد خبر: ۶۸۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 22 November 2018

مصطفی نظری با تایید خبر‌ آزادی 15 نفر از تجمعات کارگری شرکت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: مطالبات به حق و قانونی کارگران توسط مسئولان کشوری، استان و شهرستانی به صورت ویژه درحال پیگیری است.

وی گفت: تجمعات روزهای گذشته کارکنان شرکت هفت تپه با تحریک برخی عوامل از تجمعات صنفی خارج و باعث اخلال در نظم و آسایش مردم و ایجاد ترافیک در سطح شهر شوش شده بود تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کنندگان تجمعات غیرقانونی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند که دیروز پس از انجام تحقیقات و انجام اقدامات قانونی با صدور قرار آزاد شدند.

وی با تکذیب شایعه دستگیری یک خبرنگار در رابطه با تجمعات کارگری هفت تپه گفت: خبرنگاری در این رابطه دستگیر نشده اما افراد غیرکارگر در رابطه با تجمعات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بازداشت شده‌اند که همچنان در بازداشت بسر می‌برند. تجمعاتی خارج از مطالبات صنفی که سبب سلب آسایش مردم و نظم عمومی شهر و برهم خوردن عبور ومرور مردم شود، قابل تعقیب است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار