رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران:
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران گفت: سازندگان داخلی با تمام توان در شرایط تحریم در خدمت صنعت نفت هستند اما مسئولان نیز باید از ما حمایت کنند تا بتوانیم در این حوزه گامهای اساسی برداریم.
کد خبر: ۶۸۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 22 November 2018

خیامیان امروز (یکم آذرماه) در آیین گشایش دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز اظهار کرد: توانمندی بسیار خوبی وجود دارد اما باید این توانمندی باور شود. ما می توانیم از تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده کنیم زیرا اگر این تحریم ها به تهدید تبدیل شود همه از آن ضرر خواهیم کرد.

وی افزود: سازندگان داخل باید کاری کنند که مدیران توانایی آنها را به طور کامل باور و با اطمینان نسبت به خرید کالا از آنها اقدام کنند.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران تصریح کرد: سازندگان داخلی با تمام توان در شرایط تحریم در خدمت صنعت نفت هستند اما مسئولان نیز باید از ما حمایت کنند تا بتوانیم در این حوزه گامهای اساسی برداریم.

خیامیان عنوان کرد: تحریم های داخلی بیشتر از تحریم های خارجی سازندگان را اذیت می کنند. در این زمینه باید کسب و کار روان سازی شود تا ما بتوانیم بدون هیچ مشکلی به فعالیت بپردازیم.

وی با اشاره به خروج شرکت توتال از میادین نفتی ایران گفت: آماده ایم پروژه ای بزرگ مانند توتال را میان چندین شرکت داخلی تقسیم کنیم تا با توان داخل این پروژه های عظیم را پیش ببریم و در کشور اجرایی کنیم.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران خاطرنشان کرد: باید شرایط برای سازندگان فراهم شود. در این صورت می توانیم به راحتی فعالیت و برای ساخت اقدام کنیم.

وی ادامه داد: از وزرات نفت درخواست داریم که مطالبات سازندگان داخلی به آنها پرداخت شود. مسئولان نفت می خواهند پول بدهند اما پولی نیست. باید به آنها کمک کرد تا بتوانیم به نسبت ساخت داخل اقدام کنیم.

خیامیان با بیان اینکه هر زمان که ایرانی پا پیش گذاشته است، خارجی ها مجبور به کاهش قیمت های خود شده اند، گفت: هرجا که ایرانی ها وارد کار شده اند، خارجی ها مجبور به کاهش قیمت شده اند و باید به این موضوع توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه آماده ایم تا تحریم ها را به راحتی بزنیم، خاطرنشان کرد: آماده ایم در تجهیز و نوسازی تجهیزات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با این شرکت همکاری داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار