سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید که به پیروزی تیمش برابر فولاد در بازی جمعه بسیار امیدوار است.
کد خبر: ۶۸۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 22 November 2018

به گزارش تابناک : مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد گفت: همه تلاشم افزایش امیدواری تیم بود. قصد داشتم به بازیکنان القا کنم که فقط بدشانسی نصیب ما نمی‌شود. الان روحیه بهتری نسبت به بازی با پرسپولیس داریم. به بازی فردا امیدوار هستیم و روحیه و اراده بالایی داریم.

وی درباره حضور چند بازیکن تیمش در تیم ملی امید و غیبت آنها مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: ما تماس گرفتیم اما بازیکنان را ندادند. ما نمی‌خواستیم بازی به تعویق بیفتد. نظر تیم امید نسبت به تیم ما مثبت است. امروز با من تماس گرفتند و گفتند آقای کرانچار در تمرین شرکت خواهد کرد تا با هم صحبت کنیم. امروز یا فردا در تمرین ما شرکت می‌کند.

سرمربی پیکان درباره غیبت عیسی آل‌کثیر در ترکیب پیکان گفت: برخی بازیکنان علی رغم کیفیت بالا نمی‌توانند در پازل فکری مربی جا بیفتند. من بارها با آل‌کثیر صحبت کردم و سعی کردم نظرم را به او القا کنم. طبیعی است که ناراحت باشد چون بازی نمی‌کند.

جلالی درباره احتمال جدایی آل کثیر از این تیم هم گفت: باید منتظر آینده باشیم.

وی درباره اشتباه شیخ ویسی مقابل پرسپولیس گفت: در چهار بازی آخر، اشتباهات فردی موجب ناکامی تیم شده است. این که درصد اشتباهات نفرات ما تاثیر گذار است، باید بررسی و حل شود. البته این که بازیکنی در یک بازی اشتباه می‌کند و ما بخواهیم همه چیز را گردن او بیندازیم، خوب نیست. من از تیمم دلجویی و تشکر کردم. در تمام عمرم بازیکنی نداشتم که با من صادق نباشد.

وی تاکید کرد: برای من شکست مقابل پرسپولیس تلخ بود. ما بر بازی مسلط بودیم. حیف بود بازی را ببازیم. حریف موقعیتی نداشت. من تا دقیقه ۷۵ تعویض نکردم. مطمئن بودم بازی را می‌بریم. باخت مقابل پرسپولیس جزو اتفاقات فوتبال بود.

وی درباره برنامه این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: با باشگاه برای جذب بازیکن صحبت کردم. قصد جذب بازیکن خارجی نداریم. شرایط کشور به گونه‌ای است که امکان ندارد بازیکن خارجی بگیریم. اگر بازیکنی بخواهد ریالی قرارداد ببندد، حاضر به مذاکره هستیم. در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار