در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد به مصاف پیکان می رود،نفت مسجدسلیمان میهمان سپیدرود است، نفت آبادان رو در روی نساجی قرار می گیرد و استقلال خوزستان پذیرای شاگردان وینفرد شفر است.
کد خبر: ۶۸۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 22 November 2018

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا، جمعه آغاز می شود که در روز نخست آن تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان به ترتیب میهمان تیم های پیکان و سپیدرود رشت هستند و نفت آبادان میزبان تیم نساجی است. در روز سوم این رقابت ها نیز استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر از شاگردان شفر پذیرایی خواهد کرد.

پیکان – فولاد

فولاد در حالی این هفته به مصاف پیکان می رود که اصلال حال و روز خوشی ندارد؛ این تیم نه تنها در نتیجه گیری نتواسته موفق باشد، بلکه مدیران باشگاه نیز در تصمیم گیری هایشان موفق نبوده اند. آن ها پس از برکناری پورموسوی و سپردن هدایت تیم به ایلی استان، مجددا روز گذشته در راس کادرفنی دست به تغییر زدند و این مربی خارجی را برکنار و این بار عزیز فریسات را به عنوان سرمربی موقت معرفی کردند. این تغییر و تحولات بسیار در راس کادرفنی، مطمئنا عملکرد بازیکنان فولاد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و آن ها با این حجم از تغییرات فردا باید رو در روی پیکان قرار بگیرند.

تیم پیکان نیز که چند روز پیش در دیدار معوقه و در حالی که تقریبا تا 15 دقیقه پایانی بازی را یک بر صفر برده بود، با شکست 2 بر یک زمین را ترک کرد، در دیدار برابر فولاد تنها به پیروزی فکر می کند تا دوباره خود را به جمع بالانشینان جدول برساند. فولاد هم که در پنج بازی اخیر خود پیروزی نداشته و سه شکست را هم تجربه کرده است، فردا در اندیشه پیروزی است تا از انتهای جدول جدا شود.

فولادی ها از ساعت 15 روز جمعه میهمان تیم پیکان هستند.

سپیدرود رشت – نفت مسجدسلیمان

شاگردان مرزبان که کمترین پیروزی در بین تیم های لیگ برتری را دارند و تاکنون تنها به یک برد دست پیدا کرده اند، فردا رو در روی سپیدرودی قرار می گیرند که این روزها با بازگشت علی کریمی جانی دوباره گرفته و برخلاف هفته های ابتدایی لیگ، بازی خوب و همراه با امتیاز را به نمایش می گذراد.

نفت برای این که کارش جهت بقا در لیگ برتر سخت نشود باید از دیدار فردا با امتیاز به مسجدسلیمان برگردد که باتوجه به روحیه خوب این روزهای نفتی ها کسب امتیاز در این بازی دور از تصور نیست.

شاگردان مرزبان از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف سپیدرود رشت می روند.

نفت آبادان – نساجی

نفت که در چهار بازی اخیر خود شکستی را تجربه نکرده است برای تدوام این روند در دیدار فردا برابر نساجی به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و رسیدن به برد است.

نساجی هم که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با 11 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته و خط دفاع آن ها نیز چهارمین خط دفاع بد لیگ برتر است، فردا برای برد به مصاف نفت می رود، البته نکونام می داندبرابر هواداران آبادانی روز سختی برای نتیجه گیری خواهد داشت.

نفت آبادان از ساعت 16:40 فردا، جمعه میزبان تیم نساجی است.

استقلال خوزستان – استقلال تهران

استقلال خوزستان چند روز پیش به دلیل عدم پرداخت مطالبات ساکونی، بازیکن دو فصل گذشته خود، با رای فیفا شش امتیاز از دست داد و نقره داغ شد و به قعر جدول رفت. آبی های خوزستانی که این روزها در شوک از دست دان شش امتیاز خود هستند و از نظر روحی نیز در شرایط خوبی قرار ندارند، در جدالی نابرابر باید به مصاف استقلال تهرانی بروند که نسبت به آن ها وضعیت مناسبی دارد.

کار استقلال خوزستان که قهرمانی لیگ برتر را هم در کارنامه دارد، اکنون برای بقا در لیگ برتر سخت تر شده است و آن ها در ادامه با هر لغزشی، بیشتر به لیگ یک نزدیک خواهند شد. نتیجه گیری در دیدار با استقلال تهران که کار سختی نیز خواهد بود، می تواند در روحیه و انگیره تیم خوزستانی تاثیر بسزایی داشته باشد.

استقلال خوزستان از ساعت 17:35 روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر پذیرای استقلال تهران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار