بهرمن عنوان کرد:
رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان با بيان اينكه عمده‌ی تخریب‌ها و حاشیه سازی‌ها بر علیه ورزش استان کار فردی مشخص و هتاک است، تصریح کرد: می‌خواهند دوران پرحاشیه‌ای برای ورزش هرمزگان رقم بزنند.
کد خبر: ۶۸۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 22 November 2018

کل توهین‌ها و تخریب‌ها علیه خانواده ورزش هرمزگان توسط یک فرد هتاک صورت می‌گیرد/ سعی دارند هیات‌های موفق را وارد حاشیه کنند/ پای لنگ سواستفاده‌چی‌ها در حوزه مالی عیان خواهد شد

به گزارش تابناک هرمزگان، عليرضا بهرمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توهین و تخریب علیه ورزشکاران استان صرفاً با هدایت یک فرد مشخص و معلوم‌الحال صورت می‌گیرد که سعی دارد تا بابت برخی موضوعات واهی و موهوم از خانواده ورزش استان انتقام بگیرد.

وى افزود: اين موضوع از جايى شروع شد كه مديركل سابق ورزش‌وجوانان استان در يك تماس تلفنى با بنده عنوان كرد؛ شما به همراه دو تن از ووشوكاران ملی از اميارى مديركل جديد در جهت رسيدن به اين پست حمايت كرديد كه بنده در جواب وی گفتم؛ اين موضوع به بنده ربطی ندارد و شما می‌توانيد صحت اين خبر كذب را از طريق نمايندگان مردم هرمزگان در مجلس جويا شويد.

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان ادامه داد: اين بحث تا جايى ادامه پيدا كرد كه وى به بنده گفت؛ سفر شما يک هفته پيش از انتصاب امياری به عنوان مديركل ورزش‌وجوانان هرمزگان به زاهدان به چه منظور بوده است كه به او فهماندم که سفرم از سوی هيأت ووشوی سيستان‌وبلوچستان جهت آموزش تالو به ورزشکاران زاهدانی تدارک دیده شده بود و ربطی به انتصاب امیاری نداشت و اساساً تصمیم‌گیری برای انتخاب یک مدیرکل در سطح وزارتخانه و مدیران کلان صورت می‌گیرد.

بهرمن اضافه كرد: ظاهرأ فردی معلوم‌الحال که سوابقش در سواستفاده و تضییع اموال و اقدامات غیراخلاقی بر همگان روشن است با تحریک مدیرکل سابق بدنبال جوسازی و برهم زدن آرامش فضای ورزش استان است و این کار را از فردای روز معارفه مدیرکل جدید ورزش استان آغاز کرده است.

وى عنوان كرد: فرد هتاک بنام (ع-ر) با ارسال مطالبى مخرب و واهى شامل تهمت‌هاى ضد اخلاقى عليه بنده و رياست محترم فدراسيون و دو تن از نامداران ووشوی جهان كه هم اكنون به عنوان سرمربيان تيم‌های ملى ووشو مشغول خدمت به جوانان كشور هستند، توسط يک خط ايرانسل بى نام و نشان به مديران استانى و كشورى، كار تخريب را به منزله انتقام آغاز كرد

وى ادامه داد: پشت پرده جلسات مكرر شبانه برای حاشیه‌سازی برای ورزش استان از طریق حمله به هیأت‌های موفق به خوبی روشن و مبرهن است تا مدیرکل جدید را زمین‌گیر کرده و منافع کثیف خودشان را پیگیری کنند.

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان با بيان اينكه مردم ما ماهیت رفتارهای منفور این چنینی را به خوبی می‌شناسند، اضافه کرد: بنده تمامى عمر و زندگى‌ام را در خدمت جوانان كشورم بودم و خواهم بود و همیشه نگاهم تلاش حداکثری برای تربیت ورزشکارانی موفق، بااخلاق و باایمان بوده است که بتوانند در عین حال که برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند، مروج اخلاق و متانت باشند.

بهرمن در خصوص مصاحبه اخير طاهر قاسمى با يكى از خبرگزارى‌ها نیز گفت: مصاحبه اخير اين ورزشكار دقيقا با تحریک همین فرد هتاک صورت گرفته است و اين مصاحبه در حالى انجام شده كه اين ورزشكار به خانه ووشو مى‌آمد و نزد بنده تمرين مى‌كرد اما ظاهرأ با وعده‌هايى از سوى اين فرد مواجه شده و بايد بگويم طاهر گول تخريبچى‌ها را خورده است.

وى در خصوص عدم اعزام اين ورزشكار به رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى بيان كرد: اولأ بايد بگويم كميته انضباطى براى طاهر قاسمى گرفته نشده است و اين موضوع به هيأت هيچ ربطى ندارد و بنده بعنوان سرمربى تيم استان، تصميم به عدم اعزام وى گرفتم.

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان افزود: طاهر قاسمى از كودكى شاگردم بوده و بنده شايد وى را تنبيه كنم اما قصد حذف او را ندارم چراكه شبانه روز براى او زحمت كشيدم و خطاهاى او را هرگز در رسانه‌ها بيان نكرده و نخواهم كرد چرا كه آبروى افراد براى بنده بسيار مهم است و ريختن آبروى فرد، گناهى كبيره است.

بهرمن ادامه داد: طاهر در زمينه مصاحبه‌هاى اخير بى‌گناه و فريب خورده است و همانند گذشته از او حمايت خواهیم كرد چرا كه او همانند برادر كوچكتر بنده است و علاوه بر رابطه استاد و شاگردى در منزل ما بزرگ شده و خانواده بنده او را همانند فرزندشان دوست دارند.

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان در خصوص انتشار عكسى با مهرشاد بهرامى يكى از هنرمندان هرمزگان بيان كرد: اين عكس مربوط به 10 سال پيش است و مهرشاد يكى از دوستان قديمى دوران کودکی و نوجوانی بنده است و يكى از هنرمندان مطرح استان قلمداد مى‌شود.

وى افزود: بنده يک ورزشکار و مربی ملی هستم و بسيارى از افراد تمايل دارند با هم عكس يادگارى داشته باشیم و بنده نمى‌توانم صلاحيت تک تک افراد را بررسى کنم و یا درباره آینده، حال و گذشته آنان پیش‌گویی و تجسس کنم.

بهرمن در ادامه افزود: تعدادى از مسؤولان با "تتلو" عكس يادگارى گرفتند در حاليكه اين فرد بعدها در صف مخالفين نظام ايستاد، آيا عمل آنان هم نيز اشتباه است؟

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان در پايان تصريح كرد: بنده تمامى دوران عمرم در خدمت جوانان اين سرزمين بودم و 3 سال از دوران ورزشى‌ام را به علت عدم قضاوت براى ورزشكار رژيم غاصب و كودكش «صهيونيستى» در محروميت بسر بردم و به اين حرکت اعتقادی‌ام و طی این محروميت افتخار مى كنم و در ادامه با تمام قوا در خدمت مردم خوب استانم و جوانان كشورم هستم و خواهم بود.
انتهای پیام/*

برچسب ها: بهرمن ، ووشو ، هیات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار