محمد محسنی که ۳۷۵ روز مدیرکلی اداره بندر و دریانوردی خرمشهر به عهده داشت در ۲۸ مهرماه توسط معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و در حالی که در سفر لندن حضور داشت از مدیرکلی بندر خرمشهر خداحافظی و مدیرکل جدیدی از استان بوشهر، استانی که مدیرعامل فعلی سازمان بنادر، چند سال مدیرکل بنادر بوشهر بوده یکی از نیروهای تحت امر قبلی خود را به عنوان مدیرکل بندر خرمشهر معرفی کرد.
کد خبر: ۶۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 23 November 2018

کنار گذاشتن تنها مدیرکل هرمزگانی بنادر ایران/ محمد محسنی بدنبال راه‌اندازی سازمان مردم‌نهاد جامعه دریایی و بندری هرمزگان!

به گزارش تابناک هرمزگان، راستاد مدیرعامل سازمان بنادر در حکمی نورالله اسعدی را جایگزین محسنی در بنادر خرمشهر شد پیشتر محسنی درگیری لفظی شدیدی با نماینده خرمشهر پیدا کردکه عبداللهسامری نماینده خوزستان در مجلس، محمد محسنی مدیر هرمزگانی بندر خرمشهر و مدیر سابق بندر شهید باهنر را به عنوان مدیر پروازی معرفی کرد که به خاطر حضور خانواده‌اش در بندرعباس، مدام در حال رفت و آمد است و دلسوز مردم خرمشهر نیست.

این اظهارات با پاسخ محمد محسنی مواجه شد و وی در جوابیه‌ای خطاب به نماینده خوزستان نوشت: چگونه نماینده محترم خرمشهر ادعا می‌کند یک مدیر جنوبی از خطه هرمزگان که همیشه خود را با خوزستان، بوشهر و سیستان بلوجستان از جنس گرما و شرجی می‌داند، هیچ تعلق خاطری به خرمشهر ندارد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار