رقابت های بوکس قهرمانی استان ایلام با کسب رتبه نخست توسط تیم دهلران به پایان رسید.
کد خبر: ۶۸۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 24 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران گفت: این رقابت ها در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در شهر دهلران انجام شد.

غلامرضا شامحمدی افزود: در رده تیمی بزرگسالان دهلران به مقام نخست دست یافت و تیم های ایلام و آبدانان دوم و سوم شدند.

وی یادآور شد: در بخش جوانان نیز عنوان قهرمانی به تیم ایلام رسید و تیم های دهلران و آبدانان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران تاکید کرد: این مسابقه ها با حضور شهرستان های ایلام و ایوان و دهلران و آبدانان به میزبانی دهلران و با حضور 21 ورزشکار برگزار شد.

شامحمدی اضافه کرد: ورزشکاران در این رقابت ها در 10 وزن و 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن بوکس دهلران ب مصاف هم رفتند که در رده جوانان وزن 64 کیلوگرم علی غلامی از ایلام، وزن 60 کیلوگرم علی خان محمدی از دهلران و در وزن 52 کیلوگرم پوریا پرتو از ایلام اول شدند.

وی گفت: در رده بزرگسالان و در وزن 52 کیلوگرم حسین تن بد از ایلام، 56 محمد دیناروند از دهلران، 60 افشین چولکی از ایوان، 64 مسعود آب خفته از ایلام، 69 بهزاد غلامی از ایلام ، 75 سبحان محمدی از آبدانان، 81 محمدعلی سبزواری از دهلران، وزن 91 مهدی آل کثیر از دهلران و وزن 91+ کیلوگرم امین جاسمی از دهلران اول شدند.

وی گفت: افراد برتر رده های سنی بزرگسالان و جوانان این رقابت ها به مسابقه های انتخابی قهرمانی بوکس کشور که در استان خوزستان برگزار می شود، راه پیدا کردند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار